Geplaatst: 27 februari 201214 j Denken jullie eraan om iets meer bomen in je moestuin te zetten??? Want anders hebben we straks het volgende probleem:
Geplaatst: 8 mei 201214 j Wat is sneller een tram of een trein? Een lantaarnpaal want een koe geeft melk
Geplaatst: 8 mei 201214 j zo ken ik er ook wel eentje...het is rood en rond, ra ra wat is het?een blauw vierkantje.
Geplaatst: 9 mei 201214 j Wat is sneller een tram of een trein? Een lantaarnpaal want een koe geeft melk Het was een zwaar jaar op school zeker, je bent echt toe aan vakantie hè Guus?
Geplaatst: 9 mei 201214 j Auteur Heb je die lekkere jongens ook in een iets oudere leeftijdsklasse??? Dan ruil ik mijn man in....
Geplaatst: 15 mei 201214 j Ik heb die knappe mannen met hun overdreven lieve tekst (ze willen er vast wat voor terug ) even aan mijn knappe man laten zien... Hij moest er stiekem om grinniken, maar hij vond het wel echt "vrouwen" humor...
Geplaatst: 28 juni 201213 j Goede dag iedereen,ik ben nog maar net op dit forum en ook beginnend tuinier. Dus ik lees heel veel op het forum, maar weet nog geen antwoorden te geven. En ik maak alle beginnersfouten. Zo eten we al twee weken elke dag peulen en over 2 weken zijn de eerste van 50 kroppen sla plukrijp. En we zijn met zijn tweeen....Een ietwat norse medetuinier zei me: je aardappels staan te ver uit elkaar, is dit je eerste jaar? Ja, zei ik. Dat kan ik wel zien zei hij. Oeps! Dat kwam hard aan. Maar ik werk in een frietfabriek en ik heb een paar zakken van de grootste aardappels meegenomen en in mijn tuin gelegd. Toen hij ze zag zei hij met afgunst: Het gaat toch goed he met die aardappels. Ik anwoordde achteloos: ach, de grote heb ik meegenomen, deze laat ik liggen. En ik bukte gauw over mijn aardbeienveldje om mijn lachen te verbergen. Ik had hem mooi tuk, hahahaha!Groetjes van Hans
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.