Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Moestuin & Humor

Featured Replies

Geplaatst:

😬

Brrrr...

Geplaatst:

@hazeltje hij loopt op slippers, niet helemaal naakt dus. 😂
Zou mij veel zonnebrand kosten, dus doe ik daarom maar niet.😂😂

Geplaatst:
54 minuten geleden, hazeltje zei:

En iemand nog meegedaan aan de Dag van Het Naakt Tuinieren gisteren 🤣

Ik hoorde het gisteren toevallig op de radio en dacht dat het een geintje was, maar het bestaat dus echt! En ook nog eens een Engels initiatief, minder puriteins dan ik dacht. Krijg opeens toch hele rare beelden op mijn netvlies van bukkende onkruid-wieders 😳

Geplaatst:

Getsie😛

Typisch Engels of Amerikaans verschijnsel? Die lui zijn zo preuts dan krijg je dit soort excessen🦶🏻🦶🏻

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik heb jullie berichten over naakt tuinieren naar dit topic verplaatst. Ik neem aan dat jullie het als humor bedoelen. Zo niet, dan zet ik het graag terug in het topic 'wat heb je vandaag in de tuin gedaan'. Dat vraagt uiteraard om bewijsmateriaal in de vorm van foto's. 

Geplaatst:

Mijn vraag was uiteraard uit oprechte interesse of iemand gisteren mee had gedaan 😉🤣

Nee hoor @Arja dit is een betere plek voor deze belachelijke vraag. Dankjewel!

aangepast door hazeltje

A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson

Geplaatst:

Vind het een grappige vraag. Hij komt elk jaar terug, maar blijft grappig. Wat zal je raar opkijken ls je hier positieve antwoorden op krijgt! 😂

Niet van mij in elk geval. Ik begrijp daar niks van. Afgelopen week een aantal keer een paar uur op de tuin…zo droog was de tuin. Overal zat dus ook zand….je zou dan geen kleding aan hebben…😉

Maar goed, voor de mensen die het wel prettig vinden, lekker doen! 

Geplaatst:

Eergisteren kreeg ik wat te drinken in de tuin van mijn man, want ik begon weer laat in de middag omdat we elke dag naar artsen moeten.

Ik had de emmer met grond wat verplaatst omdat ik nog een bak wou vullen met potjes en die ernaast wou zetten. Is er toch wat grond ingekomen. Ik heb het gezeefd in een ander glas, maar er blijft toch altijd wat onderin zitten.

Ik weet niet watvoor mest erin zit, maar ik heb in ieder geval niet geloeid of gehinnikt.

20250506_171336.jpg

• 2 maanden later ...
Geplaatst:
De Speld
No image preview

Steeds meer naaktslakken door krapte op de huisjesmarkt

Mensen met een tuin is het vast al opgevallen: er zijn steeds meer naaktslakken in ons land.

Geplaatst:

😂😂😂 Klopt helemaal!

Geplaatst:

Ik moest best wel lachen om dit stroomdiagram van Katinka Polderman. Ik ben nu nog niet in deze fase, maar die komt ongetwijfeld nog deze zomer:

afbeelding.jpeg

A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson

Geplaatst:

@@hazeltje ik heb er smakelijk om gelachen [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Legende gaat dat als het lukt, het zo is met courgettes. Ik heb altijd zo belachelijk veel slakkenvraat of als dat wonder boven wonder niet gebeurt, alleen maar mannelijke bloemen aan de planten die het doen. Dus ik heb het zelden mogen ervaren. Maar het schijnt een probleem te zijn ja

• 3 weken later...
Geplaatst:

IMG-20250726-WA0001.jpg

Geplaatst:

Draagt hij hem nu links of rechts?

20250801_181220.jpg

20250801_181227.jpg

Geplaatst:

Screenshot_20250801-185104.png

Geplaatst:

Hij is wel leuk en ik had vanmiddag zo twee rijtjes vol. Maar die roundup is een beetje gek

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
15 uren geleden, Petrasmoestuin zei:

Draagt hij hem nu links of rechts?

20250801_181220.jpg

20250801_181227.jpg

Links. Altijd anatomisch correct denken, d.w.z. vanuit de ik-positie beleefd.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

IMG_3660.jpeg

Bijna bingo! Maar wat een achterlijke ‘beloning’.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.