Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Moestuin & Humor

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb die knappe mannen met hun overdreven lieve tekst (ze willen er vast wat voor terug ) even aan mijn knappe man laten zien... Hij moest er stiekem om grinniken, maar hij vond het wel echt "vrouwen" humor...

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Goede dag iedereen,

ik ben nog maar net op dit forum en ook beginnend tuinier. Dus ik lees heel veel op het forum, maar weet nog geen antwoorden te geven. En ik maak alle beginnersfouten. Zo eten we al twee weken elke dag peulen en over 2 weken zijn de eerste van 50 kroppen sla plukrijp. En we zijn met zijn tweeen....

Een ietwat norse medetuinier zei me: je aardappels staan te ver uit elkaar, is dit je eerste jaar? Ja, zei ik. Dat kan ik wel zien zei hij. Oeps! Dat kwam hard aan. Maar ik werk in een frietfabriek en ik heb een paar zakken van de grootste aardappels meegenomen en in mijn tuin gelegd. Toen hij ze zag zei hij met afgunst: Het gaat toch goed he met die aardappels. Ik anwoordde achteloos: ach, de grote heb ik meegenomen, deze laat ik liggen. En ik bukte gauw over mijn aardbeienveldje om mijn lachen te verbergen. Ik had hem mooi tuk, hahahaha!

Groetjes van Hans

Geplaatst:

Die is echt goed.

Geplaatst:

hahahahaha!!!!!!! geweldig!

wist niet dat dit topic er was!

dus thnx dat je dit omhoog gehaald hebt

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Hans, wat een bak!

Good things come in small packages

Geplaatst:

Helemaal mee eens, ik heb hier ook smakelijk zitten lachen!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

• 7 maanden later ...
Geplaatst:

en deze dan? (gezien op inet)

aaaaahumor70221360845323.jpg

zoudatzewelafschrikken71321360845323.jpg

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Onkruidwieder óf eco-kruiwagen? Die schotten zijn bloedserieus aan een wedstrijdje bezig, volgens mij)

schubkarre217551364837402.jpg

en ik las in een ander topic iets over vrouwenkruiwagen....:

400px-schubkarrenrad443151364837444.jpg

lijkt me een handige

Geplaatst:

Die kruiwagenfiets is geweldig!

En die gezaaide zuurkool wil ik ook!! Lekker snel klaar

Geplaatst:

5lenteeeee281714592535274869961948073193n41101365062809.jpg

16lenteeeeeeeeeeeeeeeeee49494590078441782311260071502n14751365063865.jpg

Geplaatst:

21graden per dag is niet veel.

En stuur je die lente wel door naar de anderen als ie bij jou langs is geweest (gereden)

Geplaatst:

....Als ie maar niet langs vliegt....!!

Geplaatst:
112c096ed2058e65c5378f4f9a0927a317671365674438.jpg
Geplaatst:
a620e9ee5fe4271c8d72688ebe83546f81681365755367.jpgimage[6]12721365755394.jpegimage[76]46651365755439.jpeg

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Hé Prettig gestoord,

Jammer dat die andere twee niet gelijk te zien zijn.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

een gewone mop mag dat hier ook?

Het klooster van Leuven vraagt een tuinman voor de groentetuin. Dezelfde dag nog wordt aan de zware deur geklopt en biedt een man zich aan. De nonnetjes onderwerpen hem aan enkele vragen en moeder overste vraagt of hij wel mooi recht en vlak de moestuin kan omgraven. O moeder overste ik kan kaarsrecht graven en zo vlak als maar kan zijn. En waar heb je dat geleerd vraagt moeder overste? Bij de groendienst van Leuven antwoord hij. Ok aangenomen, zegt ze, ga maar mee met die non om je in het personeelsregister in te schrijven. De non vraagt zijn naam. Hij antwoord ; ik ben Henri van Neuken zegt hij. Van Neuken ??? Het nonnetje krijgt alle kleuren en maakt hem duidelijk dat die naam niet in het register kan opgenomen worden. Ok, de man vertrekt zonder aangenomen te zijn.

Enkele uren later weer bonk op de poort. Een andere man, dezelfde vragen en ook moeder overste met de vraag of hij recht en vlak kan omgraven waarop de man hetzelfde antwoord geeft als zijn voorganger. En waar heb je dat geleerd? vraagt ze ook aan hem. Bij de groendienst van Leuven antwoord hij.

Aah,zegt dat nonnetje van het personeelsregister, dan moet jij vast ook Van Neuken kennen. Maar zuster, antwoord hij, nog veel maar dan van tuinen omgraven

Geplaatst:

heb een nieuwe hobby...

gardengolf26213511931366089436.jpg

Geplaatst:

@ Geedee: snap jij hem ook al niet? hahhahaaha ik ook niet maar dat durfde ik niet te zeggen!!!

Geplaatst:

@Robo:

Heb zelf een hondenbalgooiding gekocht voor hetzelfde doeleinde... de slakken naar Verweggistan deporteren... (toch maar liever niet naar de buren... )

Geplaatst:
@ Geedee: snap jij hem ook al niet? hahhahaaha ik ook niet maar dat durfde ik niet te zeggen!!!

Nee en ik dacht: laat me als mede-limbo-bewoner maar aangeven dat ik m óók niet snap ....anders denkt de rest nog dat het streekgebonden humor betreft......

Maar @ Kromkommer...je hebt een heel verhaal getypt....toch zonde van de moeite als we m niet snappen.....misschien kun je de tekst aanpassen.....of de clou uitleggen??

@ ROBO wat dier onvriendelijk zeg!!!!!! Gun die beestjes n verzetje: eerst:

snailbeer50001366189640.jpg

dan:

snailhumor58611366189640.jpg

vervolgens deze button verdient:

snailwhisperer30551366189640.jpg

Geplaatst:

@ Geedee en Biofee, nonnetjes doen niet aan Neuken, laat staan dat ze er over praten.

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

@ ROBO wat dier onvriendelijk zeg!!!!!! Gun die beestjes n verzetje: eerst:

snailbeer50001366189640.jpg

dan:

snailhumor58611366189640.jpg

alcohol maakt meer kapot dan je lief is...die van mij zien tenminste nog wat van de wereld...

Geplaatst:

hij had niet door dat het een naam was en begreep dat ze vroegen of hij ook iets van neuken kende dus antwoord hij

nog meer dan van tuinen omgraven

hopelijk iets duidelijker nu

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.