Jacqje83 Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Door het moestuin virus!!! Ik ben Jacqueline, 29 jaar oud. M'n neefje en meiden op een ander forum hebben me aangestoken.Het zit ook in m'n genen, want beide opa's hadden wat met groente kweken. De één had een groot tuindersbedrijf en de andere een flinke moestuin en groentewinkel. (beide opa's nooit gekend). Maar blijkbaar is de interesse daarin wel doorgegeven.Ben sinds vorige week echt begonnen met het zaaien van zaadjes en plannen maken voor een kleine tuinverbouwing zodat het een leuk moestuintje gaat worden. Volgens mij heeft mijn tuin ook wel een ideale ligging hiervoor, die ligt op het zuid westen.Momenteel heb ik een kleine kweekkas in m'n woonkamer staan met wat verschillende kruiden en groente om te beginnen en heb afgelopen week met de post nog een lading zaadjes binnen gekregen. Hier mijn kasje met mijn hulp! Al een beetje ingericht En de eerste opkomst.... Heb echt geen flauw idee of ik het goed doe, maar tis fijn dat ik dit forum gevonden heb zodat ik om adviezen kan vragen en informatie vandaan kan halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom hier. ( ik zou dat kasje echt wel meer in het licht zetten, en niet te warm ( vertel es wat er allemaal gezaaid is ? )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacqje83 Posted March 9, 2013 Author Share Posted March 9, 2013 Het kasje staat redelijk in het licht hier (foto is aan het einde van de dag genomen), de vensterbank is wel erg warm, vol in de zon op het zuidwesten lijkt me. (maar kan het mis hebben hoor) Nu paprika, tomaat, cayenne peper, peterselie, basilicum, tijm, rucola, oregano.En ga proberen snackkomkommer, cherrytomaat en aardbei in te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamoes Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom! Mooie hulp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilse Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 ziet er leuk uit!Leuk dat het via genen doorgegeven kan worden he.Zo heb ik het van mijn vader. Die had altijd aardbeien. Welkom! Quote http://meestuintje.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom, leuk kasje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom,grappig dat kastje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helen Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom Jaqueline Ik heb ook zo'n gezellige mooie hulp Die zijn handig hoor, spitten je tuin nog eens door en bemesten Quote Groetjes uit de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts