Indy Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Ik weet niet waar het aan ligt,maar deze groente lukt me niet. Telkens komt het zaad wel op,maar dan gaat het vervolgens niet verder. Vorig jaar heb ik 1 plant gehad,en die is binnen een week opgevreten door de rupsen van het koolwitje.De zaadjes zijn nu op,en ik weet ook niet of ik ze weer bestel,wie heeft het tot een succes gehad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamilla Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Het is mij gelukt om wat verfomfaaide stronkjes in de pan te krijgen. Maar om nou van een mooie succesvolle plant te spreken... Ze smaakten trouwens uitstekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theepot Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Ik heb hem ook in de bak zitten om te gaan zaaien. Hoop dat het me gaat lukken. Quote http://fluitjesnieuweleven.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilmer Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Op mijn zakje staat zaaien vanaf juli? Is het dus misschien meer geschikt voor winterteelt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdinand Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Die van mij gaan ook allemaal snel dood als ze eenmaal buiten uitgeplant staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Ooo! ik heb net de twee plantjes die ik over had in de moestuin gezet vandaag... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilmer Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Als je het later moet zaaien, loop je alleen het risico dat ie gaat doorschieten lijkt me, zomaar dood gaan moet een andere reden hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts