karins70 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Ik heb de rode planuitjes bij de Lidl gekocht maar eigenlijk zijn het er teveel. Ik heb niet zulke goede ervaringen met deze bewaren. Woont er iemand in de buurt die ik er blij mee kan maken, misschien in ruil voor een zaailing van het een of ander. Of wat zaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 ik zit ook met hetzelfde probleem, dus eventueel voor mensen in drenthe en omg hetzelfde aanbod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Hier in Soest hadden ze alleen de witte en gele uitjes, had graag de rode gehad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Misschien ook even in deze draad kijken: viewtopic.php?p=134767Overigens wil ik best komende zondag voor postbode Assen ~ Zelhem spelen. Zolang het nog in de auto past. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Hier in Soest hadden ze alleen de witte en gele uitjes, had graag de rode gehad!Welkoop heeft ze! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts