Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Honden in de moestuin

Featured Replies

Geplaatst:

idd

Als er weer 1 een enorm gat heeft staat graven ofzo

En zelfs met het moddervrij maken van die 3 monsters, hebben we nog genoeg zand en haren op de grond om lekker vaak te mogen stofzuigen.

Voodat we op de bank gaan zitten (als er al plek is), moet er eerst een laagje zand worden weggeveegd

Geplaatst:

Alles goed en wel, maar mijn bank is MIJN bank Spike heeft zijn eigen hondenmand. [binnen]

Geplaatst:

867_c5c70c134ce484c46c53b38e57bca2ee.jpg867_e3b65229d105861e894d0c98e67ca86c.jpg867_58e53d1324eef6265fdb97b08ed9aadf.jpg

hier onze eigen gemaakt ren voor als we weg zijn.

mijn hondje ruby een welsh terrier! wel erg druk kan dus ook niet los in de moestuin. we hadden eerst een friese stabij net als leslie. die kon erg goed overweg met de poes maar dit hondje..

EDIT: ik zie dat de foto's beetje klein zijn.. hoop dat je voldoende kunt zien:)

Geplaatst:

Even iets anders. Nu ik dat hok heb, heb ik een bench over. Dus wie een bench voor een grote hond [kleine hond mag ook natuurlijk] nodig heeft...? kom hem maar gratis ophalen.

Geplaatst:

Even een fotootje proberen te laten zien van ons monster. Hij heet Spikey, is merkloos, maar wel erg leuk! ( en lastig soms) Hij word in November 12. 601_d337ce2d1ae5a1e77ffe4872b7727972.jpg

Geplaatst:

Jootje: 12 is al een hele leeftijd! Leuk zo'n lekker oud koppie.

Loop je wel eens in Soesterduinen?

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Zo'n grijze snuit heeft inderdaads iets, leuke hond !

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Hij is leuk, en zo gek als een deur. Af en toe doet ie alsof ie 3 is inplaats van bijna 12! Dat grijze en " oude" is echt iets van het laatste jaar, je gaat nu pas merken dat hij ouder word. Hij kan nog wel hele einden lopen. ( ja, soms ook in de Soesterduien, Bonnie!) Hij is na een ernstige middenoorontsteking begin dit jaar wel bijna doof geworden, en daardoor soms wat onzeker. En hij heeft een mankementje: hij kan absoluut niet alleen zijn. vanaf het begin af aan al niet. We hebben van alles geprobeerd, maar niks werkt. Dat geeft natuurlijk wel problemen, als wij een feest ofzo hebben, moeten we oppas zoeken voor de hond!( zijn je kids groot..heb je een hond! Effe gauw boodschappen doen? Echt niet. Hij is of mee, of er is oppas. Ik zit daardoor overdag redelijk aan huis " gekluisterd". Maar goed, hij is ook heel leuk!

Geplaatst:

Das apart ja, maar toch wel heel lief van je dat je het zo voor hem oplossingen zoekt dat hij niet alleen is.

Geplaatst:

Wat een lief beest!

Geplaatst:
En hij heeft een mankementje: hij kan absoluut niet alleen zijn. vanaf het begin af aan al niet. We hebben van alles geprobeerd, maar niks werkt. Dat geeft natuurlijk wel problemen, als wij een feest ofzo hebben, moeten we oppas zoeken voor de hond!( zijn je kids groot..heb je een hond! Effe gauw boodschappen doen? Echt niet. Hij is of mee, of er is oppas. Ik zit daardoor overdag redelijk aan huis " gekluisterd". Maar goed, hij is ook heel leuk!

Laat je hem dan binnen of buiten als je weg gaat? Ergens wel logisch natuurlijk, want een hond is en blijft een roedel dier. Hier vrat Spike aan alle meubels als hij alleen was, [was er opeens een hoek van de tafel verdwenen] maar sinds we hem buiten laten als we weg zijn hebben we geen last meer.

Geplaatst:

We laten hem binnen, althans, dat deden we. Hij gaat overal plassen, vreslijk blaffen wat over gaat in wolvengehuil. Ik woon in een tussenwoning, en je kan het de buren niet aandoen. Buiten zou hij proberen weg te komen....en evengoed de buurt bij elkaar blaffen. Hij blijft zelfs niet beneden als wij boven zijn. Sinds we verhuisd zijn hebben we een bijkeuken, met zware schuifddeur, nou dachten we, misschien lukt het om hem daar s`nachts te laten slapen, halverwege de nacht stond hij voor de slaapkamer deur, hele schuifdeur van de rail, overal geplast enz. We hebben van alles geprobeerd, vanaf dat we hem als pup hebben, maar het werkt echt niet bij deze hond. Het is echt een geweldig beest, maar dit is echt wel een probleem. Als manlief aan het werk is kom ik de deur niet uit, behalve met de hond dan. ben gek op honden en andere beesten, maar dit heeft mij wel doen besluiten om als Spikey ooit het loodje legt, geen hond meer te nemen. Vind dat echt heel jammer, en iedereen roept dan, joh....dat hoeft niet hetzelfde te zijn bij een volgende hond, maar ik durf het risico niet te nemen.

Geplaatst:

Tja, huisdieren [en met name honden] zijn wat dat betreft net kleine kinderen. Zo is mijn hond helemaal gek van plassen op straat, elke plas [of modderpoel] waar we langskomen moet hij als 'een klein kind met laarsjes aan' doorheen rennen

Trouwens, volgens mij was mijn hond in een vorig leven ook een ZEEhond. Hij is namelijk helemaal stapelgek op zoute haring. Als we een harinkje gaan happen krijgt hij er ook altijd een uit het vuistje. Prachtig gezicht.

phoques-29.gif

Geplaatst:

Proest! Ik geloof nooit dat mijn hond een zout haringkje weg zou happen....die van jou is inderdaad waarschijnlijk ooit zeehond geweest!

dat van die plassen herken ik wel...bij voorkeur die met modder he?

Geplaatst:

Mijn hond blieft alleen zoetwatervis. Een zalmkop wordt met lange tanden uit zijn bak gekieperd maar een forellenkop gaat er met veel plezier in. Mijn vorige honden waren letterlijk en figuurlijk vuilnisbakken maar dit stamboomhondje blieft heel veel niet.

Geplaatst:

Even me groentetuin laten verwilderen want ik heb een fijne nieuwe hond, Levi en wil lekker veel tijd aan haar besteden

Ze is bij me gekomen vina Stichting Sphoek, top stichting die honden uit Spanje herplaatst.

2052_bbDfb19sSSbWXPWIzYz6.jpg

2052_k1F1b4rR8cE6cF8L4v3E.jpg

2052_Nn_1.jpg

2052_vwkop4qVkmHoR7hkdtrC.jpg

Geplaatst:

Mooie hond met een trouwe blik, Hans.

Ik heb er wel vertrouwen in dat hij je snel over het verlies van je oude kameraad heen helpt.

Veel succes met je nieuwe hond.

Geplaatst:

Wat een moppie! Kijkt wel nog wat droevig. Komt vast snel goed.

Geplaatst:

Bedankt, ze is heerlijk om om je heen te hebben komt steeds even bij je staan om te knuffelen,

ze kan soms nog wat droevig kijken maar ze heeft in iedergeval ook veel plezier is dol op kinderen en andere honden.

Mijn katten vindt ze echt wel vreemd daar gaan nog wel leermomenten voor nodig zijn, maar ook dat komt wel goed.

Ik dennk nog wel veel aan mijn oude hond maar gewoon gezellig en goed, als mooie momenten met hem.

Geplaatst:

Wat een leukerd! Geniet ervan!

Geplaatst:

Dank jewel genieten doe ik zeker is weer heerlijk om net als vanochtend vroeg een flink brok te lopen.

Geplaatst:

Prachtbeestje Hans. Maar wel ff een mooie nieuwe halsband voor haar kopen hoor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.