Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zo groen als gras


SaskiaV

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb een kleine stadstuin waar ik heel graag zelf groente en kruiden wil gaan kweken.

Een zogenaamde moestuinbak van 1m2 is al een sta in de weg dus nu hebben we 2 bakken gemaakt van 125x40 cm om mee te beginnen.

De bakken staan nu leeg in de tuin. Ik kan niet wachten om te gaan beginnen.....nu nog de keuzes maken en lezen over waarmee en hoe te beginnen want zie door al het lezen inmiddels door de bomen de moestuin niet meer , om zo maar te zeggen.

 

Volgens mij zit ik hier voor veel info aan het goede adres! Veel info voor een absoluut onervaren tuinvrouw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, en kijk ook eens op lokale website's b.v. haarlemgroener of kijk eens bij de boerentuin achter de Jopenkerk(stadslandbouw):thumbup: Dan kan je wat voorbeelden zien en aanhaken op wat er mogelijk bij je buren goed groeien wil.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Saskia!

Inderdaad heel veel informatie, teveel om in een keer te bevatten.... Ik ben pasgeleden lid geworden en lees me helemaal suf en kom regelmaitg heel erg leuke ideeën tegen.

Veel lees- en moestuinplezier!!

 

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...