SaskiaV Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Hallo allemaal, Ik heb een kleine stadstuin waar ik heel graag zelf groente en kruiden wil gaan kweken.Een zogenaamde moestuinbak van 1m2 is al een sta in de weg dus nu hebben we 2 bakken gemaakt van 125x40 cm om mee te beginnen.De bakken staan nu leeg in de tuin. Ik kan niet wachten om te gaan beginnen.....nu nog de keuzes maken en lezen over waarmee en hoe te beginnen want zie door al het lezen inmiddels door de bomen de moestuin niet meer , om zo maar te zeggen. Volgens mij zit ik hier voor veel info aan het goede adres! Veel info voor een absoluut onervaren tuinvrouw! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 welkom stadgenote je kleur is alvast ok! gewoon beginnen met wat potgrond en wat makkelijks zaaien of vast kleine plantjes kopen bij Oxalis en genieten van groei en smaak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Welkom,komt vast goed,ieder is zo begonnen toch,nou ja bijna dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Welkom Saskia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Welkom, en kijk ook eens op lokale website's b.v. haarlemgroener of kijk eens bij de boerentuin achter de Jopenkerk(stadslandbouw) Dan kan je wat voorbeelden zien en aanhaken op wat er mogelijk bij je buren goed groeien wil. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnetha Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Welkom! Door heelt forum helemaal door te spitten. Leeeer je heel veel. Haha succes! Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaskiaV Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Dank voor het welkom. Goed idee Stan en Robo om daar eens te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Welkom Saskia!Inderdaad heel veel informatie, teveel om in een keer te bevatten.... Ik ben pasgeleden lid geworden en lees me helemaal suf en kom regelmaitg heel erg leuke ideeën tegen. Veel lees- en moestuinplezier!! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Dank voor het welkom. Goed idee Stan en Robo om daar eens te kijken. en ook op het landje van de boer natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noompi Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Welkom! En vooral blijven lezen ^^ Quote http://noompisbm.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts