Jump to content

Zo groen als gras

SaskiaV

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een kleine stadstuin waar ik heel graag zelf groente en kruiden wil gaan kweken.

Een zogenaamde moestuinbak van 1m2 is al een sta in de weg dus nu hebben we 2 bakken gemaakt van 125x40 cm om mee te beginnen.

De bakken staan nu leeg in de tuin. Ik kan niet wachten om te gaan beginnen.....nu nog de keuzes maken en lezen over waarmee en hoe te beginnen want zie door al het lezen inmiddels door de bomen de moestuin niet meer , om zo maar te zeggen.

Volgens mij zit ik hier voor veel info aan het goede adres! Veel info voor een absoluut onervaren tuinvrouw!

Welkom, en kijk ook eens op lokale website's b.v. haarlemgroener of kijk eens bij de boerentuin achter de Jopenkerk(stadslandbouw):thumbup: Dan kan je wat voorbeelden zien en aanhaken op wat er mogelijk bij je buren goed groeien wil.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Welkom Saskia!

Inderdaad heel veel informatie, teveel om in een keer te bevatten.... Ik ben pasgeleden lid geworden en lees me helemaal suf en kom regelmaitg heel erg leuke ideeën tegen.

Veel lees- en moestuinplezier!!

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.