Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Nieuw hier


Mister Moestuin

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik ben volledig nieuw hier op dit forum. In 2008 hebben wij een rijhuis ten noorden van Antwerpen gekocht met de bedoeling deze volledig te renoveren. Na 4 jaar later zijn we nog steeds aan het verbouwen, maar ik was het zo beu om de tuin op een rommeltje te hebben. De groene vingers begonnen ondertussen ook te kriebelen...

 

dat was dan ook de reden om dit jaar onze tuin aan te pakken. We hebben in het verleden al wel eens de hele tuin met aardappelen gepoot. Maar vanaf nu ben ik die niet georganiseerde tuin beu beu, en heb ik besloten om er een eerder gestructureerde, aangename tuin van te maken, ook omwille van de kinderen (en met meer variëteit dan aardappelen alleen) .

 

Onze tuin is niet zo gigantisch, een vijftien meter diep op vijf meter breed, daarom dat ik vorige week gestart ben met het maken van houten bakken, om daarin heel wat nieuw leven te zien groeien. Het valt dus onder 'vierkante meter tuinieren', al zal ik proberen om op mijn eigen manier er een mooie tuin van te maken en hiervan jullie op de hoogte te houden.

 

Ik lees graag voort op het forum over vierkante meter tuinieren en hoop jullie snel weer te lezen!

 

Mister Moestuin.

 

Je kan me volgen op http://vierkantemetertuinieren.blogspot.be (nog in aanbouw)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom!

 

Jullie achtertuin is precies even groot als de onze (ook rijtjeshuis), maar wij hebben ook nog een paar katten om rekening mee te houden. Die kun je niet zeggen blijf met je vingers uit de bak, want dat gaat er bij hun niet in... Dus ga ik in potten proberen te bereiken wat ik wil, want daar kan ik ze nog net wel uit houden....

 

veel succes, ik ga je blog lezen!

 

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankzij de eerste echt warme dag van het jaar vandaag goed kunnen doorwerken. Bakken zijn geplaatst, verdeeld in vakken, gezaaid (wat allemaal vertel ik jullie nog wel eens). Hard labeur, maar onder een stralende zon gaat het allemaal wat makkelijker. En hopelijk hebben we er achteraf veel plezier ervan!

 

Geen poezen gevaar bij mij, enkel hopen dat de kip van de buren, die wel eens durft te ontsnappen, wegblijft van mijn bakken! Hierbij enkele foto's en bedankt voor jullie aanmoedigingen !!!

 

imgp278556411365970826.JPGimgp278169321365970850.JPGimgp278468111365970856.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...