Daanknol Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Hoi, Ik ben Daan Knol Ik ben 14 jaar oud,Ben breed geintresseerd in LandbouwWij hebben thuis een melkveebedrijf, Ik ben dit jaar begonnen met een moestuin in de tuin, ik ben begonnen met een moestuin van 7 bij 3kan altijd uitbreiden (Tuin is 3,5ha)Als jullie beginners tips hebben hoor ik het graag!Zitten trouwens hier op zware klei Mvg, Daan Knol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Welkom, leuk als je zo jong al intere sse hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Welkom en mijn eertse tip is : zaai wat je graag eet. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 oow jee. OOOOW jeee !! Hoeveel tips wil je ? Welkom trouwens. Kijk maar eens uitgebreid rond in alle topics, ook voor beginners, beginnersvragen , kweekvormen , zaaitips, teelt-tips, bemesting, grondsoorten, .... kortom: eigenlijk over alles. Veel plezier hier op het forum en sluit gewoon her en der aan met je vragen over alles wat je maar wil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Welkom Daan! Je bent hier op het juiste adres voor alles wat je nog niet weet.... Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom Daan en heel veel succes met je moestuin! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 3,5 hectare.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Hoi DaanWat leuk dat je ook een moestuin gaat houden. In ieder geval mest genoeg voor je tuin met een melkveebedrijf (ik kan daar over meepraten!). Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Hoi Daan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoezel Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 O, wat leuk! Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts