Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sommige tomaten bij mij willen écht al naar buiten Maar ze mogen nog niet ... nog lekker niet. Nog een weekje wachten ....

dscn515185311367350237.JPG

Geplaatst:

Ook hier worden de planten écht te groot voor de vensterbank... En ik heb er maar 3 (planten dan hè) kun je nagaan!

Maar voor ik ze in de moesbak zet... ik ga nu beginnen met afharden, dan kunnen ze hopelijk (als weeronline en het KNMI zich niet vergissen) vanaf eind volgende week wel de grond in! Ze komen op een zonnig plekje, en tegen het huis aan, het huis geeft aardig wat warmte af in het eerste deel van de nacht, maar vooral zo rond zonsopkomst... Kan het nu toch nog wel een graad of 4 zijn daar... En dat is denk ik echt te weinig voor mijn verwende plantjes!

Tomaten zaailingen in de kas... Grappig hè! Mijn vader heeft ze ook ieder jaar (die heeft een groooooote kas), en je kunt nu zien, waar vorig jaar de tomaten stonden!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Hier staan ze al 2 weken in de koude kas.

Er is hier een groot verschil in koudebestendigheid.

Mijn matina's en chipano kerstomaten groeien gestaag door en hebben open bloempjes.

Mijn italiaanse tomaten en cremlin kerstomaten hebben echter fel afgezien door de koude en hun groei staat al een week stil.

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...