MarijkeD Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Hoi allemaal, Mijn naam is Marijke en ik woon in Eindhoven. Vorig jaar begonnen met wat tomatenplantjes, paprika plantje, braam in pot en een paar kruiden. En dat op een balkon van ongeveer 15m2. dit jaar een zomerframboos gekocht en al wat dingen op de vensterbank staan (pluksla, radijs, zonnebloem, peulen, 7 verschillende kruiden en paprika). Vorige week bij de praxis kon ik me niet inhouden en heb ijsbergsla, komkommer, courgette, cocktailtomaten, cherrytomaten, gele en groene paprika en augurk plantjes gekocht. Deze week ga ik alles in potten en bakken zetten. Ik heb voor mijn verjaardag ook een munt plantje, kerrie plant, kattenkruid, viooltjes en aardbeien gekregen, dus voorlopig moet ik maar even niks meer bijkopen Foto's zullen snel volgen! Ik hoop nog een hoop bij te leren hier op het forum want eigenlijk heb ik geen idee waar ik mee bezig ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoezel Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Zo, dat wordt gezellig op dat balkon!!! Ook namens deze beginneling van harte welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 hahah. géén idee waarmee, maar wel bezig Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Haha Bit! Welkom Marijke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Hartelijk welkom op het forum. 'k Ben heel benieuwd hoe alles er straks uitziet. Je bent enthousiast genoeg. Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Hallo Marijke, en welkom van een andere Marijke! Zo te lezen heb je er nog een balkon bij nodig! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts