Veerkee Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 hey,ik ben net voor het eerst begonnen met zaaien.ik hoop dat het wat gaat worden.heb alles nu in een soort tentje staan er staan nu wortelen, radijsjes en raketsla in.hier nog een vraag van mij:wortelen-t888.html groetjes... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Welkom! Wat wil je allemaal gaan telen? Hoe groot is je tuintje/de plek voor de groenten? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Veerkee Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Geplaatst: 7 maart 2011 Welkom! Wat wil je allemaal gaan telen? Hoe groot is je tuintje/de plek voor de groenten? ik doe t gewoon in grote bakken in potgond op stenen Quote
RickT Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Leuk zelf gemaakt kasje heb je daar. Welkom! Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
Helly Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Lief klein kasje heb je daar Welkom op het forum, veel plezier hier. Quote Good things come in small packages
Veerkee Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Geplaatst: 7 maart 2011 Leuk zelf gemaakt kasje heb je daar. Welkom! hihi,hij is niet zelf gemaakt je kunt m gewoon kopen Quote
Ellen Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Welkom! Quote Ellenhttp://volkstuin-ellen.blogspot.com/
dennislp Geplaatst: 8 maart 2011 Geplaatst: 8 maart 2011 Welcome! Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.