Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Goedemorgen!


znikki

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Aangezien ik al een tijdje op dit forum rond spook wordt het tijd mij ook maar eens officieel voor te stellen;

 

Ik ben Nikki, 25 en afgelopen September opnieuw begonnen met een studie (daar er nauwelijks werk te vinden is).

Ik ben in het bezit van een appartementje met 2 gunstig gelegen balkonnetjes, en ben dit jaar maar eens "echt" begonnen met de zogenoemde "square foot gardening", heb de jaren ervoor altijd al aardbeien en diverse kruiden gehad. En ook vroeger bij mijn ouders een gezamelijke moestuin. Maar toch, een balkon is iets anders.

 

Ik maar eens begonnen met gewoon proberen; ik heb courgettes, spinazie, rode bieten, bloemkool, uien (zowel lente, rood en wit) aubergines, tomaten, paprika's en wortelen uitgezaaid.

 

img313223041367657772.JPG

De courgettes

 

img313042021367657834.JPG

Mijn aardbeitjes

 

p103028568821367657895.JPG

De spinazie

 

p103028781231367657913.JPG

En van mijn vader een stekje gekregen van een framboos, kijken of dat lukt in een pot.

Living in a world where unicorns eat rainbows and poop butterflies..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, ik heb ergens nog een foto van mijn tuintafels toen ik nog in een rolstoel zat.. vergelijkbaar met een balkonmoestuin ) zal eens zoeken op mijn oude puter om die eens te posten )

 

Leuk hoor, te veel grond is ook niet alles ......

 

 

MVG

 

 

Danuta

MVG

 

Danuta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...