znikki Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Hallo allen, Aangezien ik al een tijdje op dit forum rond spook wordt het tijd mij ook maar eens officieel voor te stellen; Ik ben Nikki, 25 en afgelopen September opnieuw begonnen met een studie (daar er nauwelijks werk te vinden is).Ik ben in het bezit van een appartementje met 2 gunstig gelegen balkonnetjes, en ben dit jaar maar eens "echt" begonnen met de zogenoemde "square foot gardening", heb de jaren ervoor altijd al aardbeien en diverse kruiden gehad. En ook vroeger bij mijn ouders een gezamelijke moestuin. Maar toch, een balkon is iets anders. Ik maar eens begonnen met gewoon proberen; ik heb courgettes, spinazie, rode bieten, bloemkool, uien (zowel lente, rood en wit) aubergines, tomaten, paprika's en wortelen uitgezaaid. De courgettes Mijn aardbeitjes De spinazie En van mijn vader een stekje gekregen van een framboos, kijken of dat lukt in een pot. Quote Living in a world where unicorns eat rainbows and poop butterflies.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Welkom op het forum Nikki! Op de vierkante meter is moestuinieren net zo leuk eigenlijk, en het geeft zeker zo veel voldoening als het lukt! Veel plezier, Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Welkom op het forum. Het is echt waar: op een balkon kun je ook heel goed 'moestuinieren'...klein maar fijn. Veel succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Welkom ! Veel lees en rondneus-plezier op het forum hier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted May 4, 2013 Share Posted May 4, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danuta Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Welkom, ik heb ergens nog een foto van mijn tuintafels toen ik nog in een rolstoel zat.. vergelijkbaar met een balkonmoestuin ) zal eens zoeken op mijn oude puter om die eens te posten ) Leuk hoor, te veel grond is ook niet alles ...... MVG Danuta Quote MVG Danuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
katrien888 Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Welkom Nikki, Dat gaat jou zeker lukken.Veel succes !! grtjs, Katrien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
snoezel Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Hallo, welkom! Leuk berichtje en succes met je tuintje! Ben benieuwd hoe alles gaat groeien! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts