appelvrouw Geplaatst: 8 augustus 2013 Geplaatst: 8 augustus 2013 o super en prachtig..Ik hoop het ooit nog eens te kunnen doen ( Jorieke kom je maar een privé cursus geven hier bij ons.. )hartstikke mooi! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 8 augustus 2013 Geplaatst: 8 augustus 2013 Hebben jullie heel aparte sokken/sloffen nu ....ziet er leuk uit! Quote
Dieuwertje Geplaatst: 8 augustus 2013 Geplaatst: 8 augustus 2013 Wat een super leuk resultaat.Vond het stiekem best wel jammer dat ik er niet bij kon zijn. Quote Makkelijke moestuintjes en kippen verzorgerster.Courgette, broccoli, rodekool, rodeui, bieten, radijs, peulen, snijbiet, andijvie, bonen, tomaat, peper, paprika, kruiden, aardbeien, aalbessen, rabarber http://www.kippenhuis.blogspot.de
jootje Geplaatst: 9 augustus 2013 Geplaatst: 9 augustus 2013 Ontzettend gaaf die sloffen! Leuk lijkt het me ook dat vilten! En best snel resultaat! Quote
Indy Geplaatst: 9 augustus 2013 Geplaatst: 9 augustus 2013 Leuk zeg, da's wel meer dan een cursus geweest. Meestal maak je eerst balletjes en echt gelijk geen sloffen. Quote
simke Geplaatst: 10 augustus 2013 Geplaatst: 10 augustus 2013 En ik was ook overtroffen dat we sloffen gingen maken. Ik ben super trots dat ik wel de 153 km heb afgereisd zonder Tom Tom. Op al was het zwarte zaterdag er was niets van te merken op de weg. Ik ben heel blij met mijn sloffen. En wil het op mijn werk ook gaan proberen. Jorieke bedankt. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2013 Tja, ik wou sloffen maken Dus gebeurde dat Een tas of kussenhoes kon ook. We kregen les van iemand die ook 12-jarigen les geeft, en die leren in de 2e les ook al sloffen maken. Dat lijkt mij ook wat snel, want het was nog een hele klus. Maar nu loop ik lekken wel de hele winter op warme schapensloffen. Nu nog een stukje (varkens?)huid als zool Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
harmony Geplaatst: 11 augustus 2013 Geplaatst: 11 augustus 2013 Ik vond het heel erg jammer dat ik nog net op vakantie was, ik had graag mee gedaan met vilten. Wie weet gaat het een keertje in de herhaling? Quote
bramley Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 hoi, leuk idee !wil ik al heel lang een keer lerentoos. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.