Geplaatst: 26 mei 201312 j Ik vond de rubriek "foto van de week" erg leuk, maar die is verdwenen (of verplaatst?). Waarom? (of waarheen )
Geplaatst: 26 mei 201312 j Dat topic is "locked" .... https://www.moestuinforum.nl/topic/1659-foto-van-de-week/
Geplaatst: 27 mei 201312 j Auteur Ja, Geedee. Ik zag het. Mijn vraag had ook beter kunnen zijn: "Waarom is de foto van de week verdwenen"? Ik vond het een leuk topic en ik zou het leuk vinden als het weer actief werd. Als niemand het wil doen, zou ik het ook wel willen oppakken? Of ben ik de enige die het een leuk topic vind?
Geplaatst: 28 mei 201312 j Van de winter is het topic een beetje stil komen te liggen, omdat er zo weinig foto's werden gepost. En daarna is het er een beetje bij in geschoten Het topic staat op slot, zodat niemand er op kan reageren, en er dus alleen foto's in staan. En dus ben ik de enige die er in kan posten.Ik ga mijn best weer doen! Komende vrijdag kies ik weer een foto. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.