Michy Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Hallo Allereerst wil ik even vragen of iedereen heeft genoten van de, wat, derde dag zon dit jaar? Haha. Daarna wil ik mezelf graag voorstellen; Ik ben Michelle (21) en woon in Maastricht. In mijn dagelijks leven zorg ik, samen met mijn vriend, voor mijn zoontje (1), studeer ik HBO Toegepaste Psychologie en werk ernaast in een hotel. Best pittig allemaal, maar heel erg leuk als je eenmaal een goed ritme te pakken hebt!Nu ben ik al een paar jaar aan het proberen op ons balkon een beetje groeten en fruit te kweken. Tot nu toe ging dat niet zo heel erg goed, maar dit jaar heb ik besloten er echt mijn best op te doen. Als hobby en afleiding Om heel eerlijk te zijn heb ik van allerhande fruit en groeten zaadjes geplant en durf ik niet meer te zeggen wat waarin :$ haha dus, wanneer ik straks wat foto's post, hoop ik dat jullie me kunnen helpen ze te identificeren! Als het goed is staat er paprika in en appels, overigens heb ik meloenzaadjes, sinaasappelzaadjes en citroenzaadjes geplant (en nog veel meer maar ik weet niet meer wat!). Nou tot zover mezelf en mijn tuintje voorstellen. Weet iemand van jullie of het mogelijk is een plantje binnen te laten groeien en waar je dit het beste kunt doen? Ik heb geen tijd of geld om een kasje te bouwen (tenzij iemand een goedkoop en makkelijk idee heeft). Hopelijk leer ik veel van iedereen hier en word dit jaar (en aankomend jaar) mijn tuintje helemaal geweldig! Veel liefs,Michelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss.J Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 welkom, leuke avatar heb je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Welkom . Er zijn nog meer balkontuinierders op het forum waarmee je ervaringen kan delen.Je leert hier echt een heleboel van elkaar Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyberpater Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Welkom!Ik word erg vrolijk van je avatar wat een geweldige foto!... Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judith Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Welkom Ik kweek ook van alles op mijn balkon en bij mij gaat dit prima, heb dit seizoen al meerdere porties sla, radijsjes en peterselie gegeten en zelfs al een courgette Dus dat lukt vast ook wel bij jou! Succes P.s. dit is een foto van vorig jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michy Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 Welkom!Ik word erg vrolijk van je avatar wat een geweldige foto!... Ahw thank you <3 Haha n_n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michy Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 O wauw! dat ziet er prachtig uit Ik hoop dat het volgend jaar ook zo mooi word bij mij. Momenteel heb ik maar 4 bakken en een pot staan en dit doen het nog niet geweldig Maar volgend jaar word het ook zeker zoiets moois Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michy Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 Iedereen bedankt voor het warme welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Hallo Michelle, welkom! Ik denk dat het er ook een beetje vanaf hangt wat je in welke maat pot en soort potgrond zet etc. En op welke kant je balkon uitkijkt, wat voor klimaat je op je balkon hebt zeg maar. sommige planten kunnen best binnen, maar andere willen gewoon buitenlucht. Sommige zaden kiemen niet graag bij hoge temperaturen en andere juist wel. Als je daar een beetje achter komt wordt het allemaal een stuk makkelijker waarschijnlijk! In elk geval veel plezier met je moestuin in bakken (zo tuinier ik ook, dus ik ken de frustraties) en een mooie oogst gewenst! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts