Aardpeer Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 Het lukt mij niet meer om een door mij ontvangen prive bericht te beantwoorden of een prive bericht aan de beheerder te versturen., ondanks dat ik ben ingelogd.Doe ik toch iets fout?Of is er iets uitgeschakeld? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 Vreemd, krijg je een melding? Of is de hele optie gewoon weg? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aardpeer Geplaatst: 16 juni 2013 Auteur Geplaatst: 16 juni 2013 Nee ik krijg geen melding. Boven het bericht wat ik ontvang staat een knop Reply daar klik ik op en dan krijg ik het vak waar je het bericht kunt plaatsen.Naam van degene waar het bericht heen moet ,moet ik invullen , onder het tekstvak staan de knoppen "voorbeeld" en" bevestig" Ik klik op bevestig.Alleen de ingevulde naam is weg.Geen uitgaand bericht , geen verzonden bericht. Quote
Jorg Geplaatst: 16 juni 2013 Geplaatst: 16 juni 2013 Heb je dit alleen wanneer je klikt op nieuwe PM of ook als je op beantwoorden klikt? Bij een nieuwe PM kan het zijn dat je de ontvanger niet toegevoegd hebt aan het bericht: Nu is de gebruiker toegevoegd als ontvanger: Je instellingen staan in ieder geval goed ("gebruiker kan prive berichten versturen") Quote
Aardpeer Geplaatst: 16 juni 2013 Auteur Geplaatst: 16 juni 2013 Bij allebei.Ik heb geprobeerd te reageren op een naar mij gestuurd privé bericht en ik heb geprobeerd zelf een privé te starten. Zelf heb ik geen instellingen veranderd, niet van computer gewisseld.Eerder ging het beantwoorden zonder probleem. Als ik de naam van de geadresseerde heb ingetypt en klik op toevoegen,door jou rood aangegeven in je bericht, verschijnt het nieuwe scherm met een leeg vakje waar de geadresseerde naam stond. Quote
malouis Geplaatst: 17 juni 2013 Geplaatst: 17 juni 2013 Heb je de cache van de browser al geleegd en de cookies van het moestuinforum weggegooid? Quote
wijo Geplaatst: 17 juni 2013 Geplaatst: 17 juni 2013 Als ik de naam van de geadresseerde heb ingetypt en klik op toevoegen,door jou rood aangegeven in je bericht, verschijnt het nieuwe scherm met een leeg vakje waar de geadresseerde naam stond. Dat hoort ook zo. En als het goed is dan verschijnt die naam achter NAAR:Dat staat onder Schrijf bericht.Zie de onderste afbeelding van Jorg. Je ziet dat snel over het hoofd. Het tekstvak wordt na op het klikken op toevoegen weer blanco.Op die manier kun je meerdere namen toevoegen in je adreslijst. Quote Met vriendelijke groet,Wim.
Aardpeer Geplaatst: 17 juni 2013 Auteur Geplaatst: 17 juni 2013 Pff, gelukt als het goed is het je PB malouis.De cookies weggegooid , opnieuw ingelogd, eerst "voorbeeld" aangeklikt en toen pas bevestig. Bedankt voor de tips. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.