Holland Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Zonnebloemen aan mijn moeder die op haar werk, peuterspeelzaal, toevallig knutselwerkjes ging maken met thema zonnebloem! Verder deel ik links en rechts om meer zonnebloemen uit voor op de vaas. Quote Vriendelijke groeten, Holland
Holland Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Niet weggegeven, wel gekregen: Een elektrische alles zaag van opa en oma Onder andere omdat ik daar vaak kwam en hielp Die van hun was mij vorig jaar tijdens het zagen kapot gegaan. Was niet echt mijn schuld, maar metaalmoeheid. Maar voor hunzelf hoefden ze hem niet meer aan te schaffen, dus hebben ze er één aan mij gegeven. Morgenochtend maar meteen even in hun tuin uitproberen, want daar moet deze zomer nog veel weggezaagd worden electrische alles zaag ?? decopeerzaag ,reciprozaag, cirkelzaag , kettingzaag, ja ik ben benieuwd. het antwoord zal wel op de doos staanHet antwoord moet ik je schuldig blijven , zaag ligt thuis maar doos bij opa en oma. Hij staat nu in folder van Lidl. Weet ook de juiste naam niet, konden hem van Bosch 123 ook niet weervinden. Gelukkig passen die zaagjes ook in deze die we nu hebben . Quote Vriendelijke groeten, Holland
meekje Geplaatst: 30 juni 2014 Geplaatst: 30 juni 2014 Sla en andijvie uitgedeeld Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 tuinbonenen 1 gele en 1 witte komkommer. Quote
loes Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 De oude regenton, een courgette voor op de BBQ en uitlopers van de ananas aardbei. Zomaar iemand iets geven uit eigen tuin blijft leuk. Quote
Bit Geplaatst: 22 juli 2014 Geplaatst: 22 juli 2014 3 bosjes Lathyrus, Een grote bos Dahlia's, 6 verschillende Courgettes, tomaten , Komkommers, aardappelen, uien en knoflook. En een bos gemengde kruiden. Quote
Erny Geplaatst: 23 juli 2014 Geplaatst: 23 juli 2014 Ter verwelkoming van de nieuwe overbuurtjes een bosje knoflook met tricolore courgettes geschonken. Quote
meekje Geplaatst: 23 juli 2014 Geplaatst: 23 juli 2014 Andijvie, sla en courgettes Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
aalterse-willy Geplaatst: 26 juli 2014 Geplaatst: 26 juli 2014 Hier komt de helft van het gebuurte groenten halen, vandaag sla, courgette, framboos, wortelen en prei en er komt nog iemand warmoes halen ook. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
jeanne-heijmans Geplaatst: 26 juli 2014 Geplaatst: 26 juli 2014 2x nz spinazie aan schoonzussen. gele boterboontjes,snoeptomaatjes, radijs, en een komkommer aan de derde schoonzus Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 juli 2014 Geplaatst: 30 juli 2014 Maar weer een keer courgettes Quote
Erny Geplaatst: 1 augustus 2014 Geplaatst: 1 augustus 2014 Courgettes (groot en klein, groen en geel, rond en lang), komkommers (wit en groen), paarse boontjes, rozemarijn en tijm, knoflook en ui (rood en wit) en sjalotten aan de buurman bij mn huisje waar ik vanavond ga eten... Ben benieuwd wat het gaat worden. Quote
RobO Geplaatst: 2 augustus 2014 Geplaatst: 2 augustus 2014 pruimen, veuls te veuldahlia'sbloemkool Quote
geertlaurent Geplaatst: 2 augustus 2014 Geplaatst: 2 augustus 2014 Olijfkomkommers aan enkele kijklustige kids, die vonden de cactussen heel lekker Nog wat courgetten aan de buren en schoonouders gegeven. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 augustus 2014 Geplaatst: 2 augustus 2014 courgettes, bonen, rabarber en een komkommer Quote
sachasenne Geplaatst: 2 augustus 2014 Geplaatst: 2 augustus 2014 Komkommers , broccoli en courgettes. Quote
AnneB Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Kadootje voor schoonmoeders: (courgetjes, worteltjes, rucola, pluksla, rood uitje, cherrytomaatjes en honingmeloensalie) Quote Home is where the harvest is.
Holland Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Een paar worteltjes voor oma, een paar worteltjes voor pa en ma, een paar worteltjes voor opa en oma en dan zijn we alweer de de eerste worteloogst heen Quote Vriendelijke groeten, Holland
Hanneke91 Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Dertig courgettes . Wat ben ik blij dat ik er weer even van af ben (tot het oogsten over 2 dagen weer begint...). Quote
Erny Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Drie kleuren courgettes en de eerste Rattlesnake boontjes aan mn ouders. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.