Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zonnebloemen aan mijn moeder die op haar werk, peuterspeelzaal, toevallig knutselwerkjes ging maken met thema zonnebloem! Verder deel ik links en rechts om meer zonnebloemen uit voor op de vaas.

CAM0193597381404143983.jpg

Vriendelijke groeten,

Holland

Geplaatst:
Niet weggegeven, wel gekregen: Een elektrische alles zaag van opa en oma Onder andere omdat ik daar vaak kwam en hielp Die van hun was mij vorig jaar tijdens het zagen kapot gegaan. Was niet echt mijn schuld, maar metaalmoeheid. Maar voor hunzelf hoefden ze hem niet meer aan te schaffen, dus hebben ze er één aan mij gegeven. Morgenochtend maar meteen even in hun tuin uitproberen, want daar moet deze zomer nog veel weggezaagd worden

electrische alles zaag ?? decopeerzaag ,reciprozaag, cirkelzaag , kettingzaag, ja ik ben benieuwd. het antwoord zal wel op de doos staan

Het antwoord moet ik je schuldig blijven , zaag ligt thuis maar doos bij opa en oma. Hij staat nu in folder van Lidl. Weet ook de juiste naam niet, konden hem van Bosch 123 ook niet weervinden. Gelukkig passen die zaagjes ook in deze die we nu hebben .

Vriendelijke groeten,

Holland

• 4 weeks later...
Geplaatst:

De oude regenton, een courgette voor op de BBQ en uitlopers van de ananas aardbei.

Zomaar iemand iets geven uit eigen tuin blijft leuk.

Geplaatst:

3 bosjes Lathyrus, Een grote bos Dahlia's, 6 verschillende Courgettes, tomaten , Komkommers, aardappelen, uien en knoflook.

En een bos gemengde kruiden.

Geplaatst:

Hier komt de helft van het gebuurte groenten halen, vandaag sla, courgette, framboos, wortelen en prei en er komt nog iemand warmoes halen ook.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Courgettes (groot en klein, groen en geel, rond en lang), komkommers (wit en groen), paarse boontjes, rozemarijn en tijm, knoflook en ui (rood en wit) en sjalotten aan de buurman bij mn huisje waar ik vanavond ga eten... Ben benieuwd wat het gaat worden.

Geplaatst:

Kadootje voor schoonmoeders:

2014-08-03-1411561407090683.53

(courgetjes, worteltjes, rucola, pluksla, rood uitje, cherrytomaatjes en honingmeloensalie)

Home is where the harvest is.

Geplaatst:

Een paar worteltjes voor oma, een paar worteltjes voor pa en ma, een paar worteltjes voor opa en oma en dan zijn we alweer de de eerste worteloogst heen

Vriendelijke groeten,

Holland

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...