Geplaatst: 26 september 201411 j hallo,ik heb vandaag een tas vol wortelen naar de kinderboerderij gebracht, telt dat ook? was overschot van de moestuin van mijn tuinmaatje, gister wortelen naar de voedselbank gebracht, waren ze heeel blij mee,
Geplaatst: 26 september 201411 j Ja tuurlijk telt dat ook.Super voor de voedselbank en super voor de kinderboerderij Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 27 september 201411 j Ananaskers aan 2 tuinburen, olijfkomkommer aan 3 tuinburen en snijbiet aan een tuinbuurvrouw.
Geplaatst: 28 september 201411 j hallo,gister wortelen naar de voedselbank gebracht, waren ze heeel blij mee, Hier mogen ze geen voedsel voor de voedselbank aannemen van particulieren We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 september 201411 j Jam: kruisbessen. Sambal: badjak. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 oktober 201411 j Auteur 3 grote, en een stel kleinere aalbessenstruiken. Via Marktplaats. Meteen een rondleiding langs de varkens gegeven, op Joep zijn klompen. Auw Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 2 oktober 201411 j pompo, pompi en pompoe(aan allermooiste kleindochter die nét in groep 3 zit en leert lezen )
Geplaatst: 20 oktober 201411 j Had een tijdje geleden een kaartje bij de AH opgehangen, vragend om potten voor planten. Na 2 maanden belde er een vrouw, die had veel potten over en was haar tuinschuur aan het opruimen. Had ik mooi 30 gratis potten. Toen de belofte gedaan om nog iets terug te doen dus hebben we haar een verse appeltaart gegeven. Ze ging toevallig die middag op familiebezoek dus dat kwam goed uit. “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 20 oktober 201411 j Ik heb een kiwano weggegeven, die mensen hadden nog nooit zoiets gezien, was heel grappig http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 27 oktober 201411 j Een halve pompoen en de allerallerlaatste kweeperen aan een buurman ( nadat ik eerst voor mezelf nog een pan kweeperen apart had gehouden).Verder snijbiet en bieten aan een andere buurvrouw. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 november 201411 j Auteur 2 grote kruisbesstruiken Ik kreeg er alleen wel een doosje chocolaatjes voor terug. Maar daar had ik niet om gevraagd... telt het dan wel als weggeven/uitdelen? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.