Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Hoe kan dat nou??? Allemaal lekkere dingen... En toch niet gesmaakt??

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Hier ook lekker sla-mix gegeten van 3 soorten sla. Erg lekker!!!

Geplaatst:

Risotto met spinazie en zalm. Spinazie, bosui en kruiden kwamen uit de tuin. Was lekker. Wel een hele klus om na het noodweer van gisteravond het zand uit de spinazie te krijgen.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Wij aten spinazie, gewoon met gekookt ei. man man wat lekker. Hier bijna geen zand in spinazie, dankzij de ikea vitrage.

Geplaatst:

Quiche met bacon ( die ik vannacht na middernacht nog in een Belgische benzinepomp kocht...een plotse hongerklap) en asperges.

Sla uit de tuin erbij.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Hoe kan dat nou??? Allemaal lekkere dingen... En toch niet gesmaakt??

Dat vragen wij ons ook af, alles hetzelfde gedaan als anders alleen hadden we geen paprika

Geplaatst:

na weken allerlei soorten sla gegeten te hebben en radijzen, heb ik enkele dagen geleden een prachtbloemkool gesmikkeld, die was zo lekker dat ik er me gigantisch in verslikt heb. ik zag paars en mijn zoon zat verschrikt te staren, tien minuten later toch heerlijk genoten. als dessert de eerste twee aardbeien te verdelen door drie. o ja net snoepkomkommertje geplant waar er ééntje aanhing.

Geplaatst:

Vandaag, yep.. again: SLA

Dit keer met tomaat en stukjes appel. En een paar puntjes pizza die nog in de koelkast lagen. Had geen puf om met dit weer en na al dat werk uitgebreid te gaan koken

Good things come in small packages

Geplaatst:

Spinazie, romain sla, rucola, andijvie, worteltjes, radijs, snackkomkommer.

Geplaatst:

Eeuwig moes, radijsblad, bosui, gewokt met mie. Pittig gekruid.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Ik heb IN eigen tuin gegeten, telt dat ook??

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Slamix en eerste jong geoogste ui..

Geplaatst:

Rucola!

Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!

Geplaatst:

Hartige raapsteeltaartjes! Yum!varkentjeskleinetuin22mei-01553921337716523.JPG

Geplaatst:

Owww Jootje, dat ziet er goed uit!

Recept!!

Good things come in small packages

Geplaatst:

Jootje dat ziet er leuk uit!

Ik wil ook wel weten hoe je dat maakt, heb nog raapstelen staan

Vandaag, voor de verandering: Sla

Máár met een andere dressing...

Geplaatst:

Rucola, sla, een paar radijsjes, een paar blaadjes van de snijbiet voor de kleur (ze waren eigenlijk nog te klein...), de laatste spinazieblaadjes: lekker door elkaar gehusseld: mijn eerste salade van eigen tuin

Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste

Geplaatst:

Voortdurend sla van eigen oogst.... van balkon en vensterbank voornamelijk.... ik ben niet elke dag in mijn tuintje. Maar om jullie gek te maken: ook in vensterbank gaat sla als een speer hier!!

In de volle grond worden de kroppen zwaarder en voller, misschien ook omdat ze daar meer tijd van me krijgen.

En buiten krijg je de kleur rood in een sla mooier: de kou. Binnen is dat aanzienlijk flauwer van kleur. Wel stevig.

Geplaatst:

Lekker goudsbloem

Geplaatst:
Rucola, sla, een paar radijsjes, een paar blaadjes van de snijbiet voor de kleur (ze waren eigenlijk nog te klein...), de laatste spinazieblaadjes: lekker door elkaar gehusseld: mijn eerste salade van eigen tuin

Lekker Goudsbloem

Heb jij al bloemen dan???

Geplaatst:

Raad eens.... ja weer sla,maar wel lekker met dit weer.Met gebakken aardappelschijfjes,en tilapia filet. o en bieslook van mij zelf.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.