Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je net gegeten? (uit eigen tuin)


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Op het boerenerf ook hoor Tussen de stenen, langs de schuur...

Bij Super de Boer hadden ze eerder wel kervel op de kruiden-in-potjes-afdeling. Beetje miezerige plantjes...

 

Ziet zichzelf al de super verlaten met 60 potjes kervel, haha

Tuin aanplanten meneer? Neuj, soep!

 

Het boerenerf is de meest dynamische plek die er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de eerste japaleno peper...... mond in de fik...had er een zaadje bijzitten....halve liter melk erachteraan

 

Sorry dat ik hier krom lig maar ik zie je zo staan met de vlammen die uit je mond komen voor het melkpak nabij is

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

de eerste japaleno peper...... mond in de fik...had er een zaadje bijzitten....halve liter melk erachteraan

 

Het zaadje is juist niet heet, alleen de zaadranden(het stukje vrucht waar de zaadjes aan vast zitten) is heel erg heet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk standaard pesto recept, maar dan met peterselie :

 

Gelijke delen peterselie (fijngehakt), pijnboompitten (of zonnebloem, ik vind pijnboom lekkerder) en parmezaan. (ik heb ongeveer 50 gram van alles gebruikt, vriendlief houdt er niet zo van...) klein teentje knoflook, alles in de keukenmachine. Dan (extra vergine) olijfolie toevoegen tot je de juiste dikte bereikt (ik heb ongeveer 4 eetlepels gebruikt, was niet voor in de pasta, dus wilde het iets steviger hebben voor op een broodje). Eventeel peper en zout naar smaak, maar ik vond het gekruid genoeg!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...