Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin

Featured Replies

Geplaatst:

Ik loop nu zoveel mogelijk op blote voeten. In de tuin en binnen ook. Op straat ook wel, bijv als ik de container van de straat moet halen en achter het huis zetten, of even iets uit de auto pakken ofzo.

Anders lekker mijn nep-birkenstocks

Geplaatst:

R.I.P. meneer spin

Zou even de tomatenplantjes binnen halen, wat zit er op? 2 mieren! En waarmee vechten ze? Een grote spin!

Grappig om te zien.. en die spin was gewoon kansloos tegen over 2 miertjes..

Heb uiteindelijk maar wel de spin gered

Geplaatst:
R.I.P. meneer spin

Heb uiteindelijk maar wel de spin gered

??? Is die nou dood of niet ????

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Weet niet, ligt er wel beetje stil bij, hartslag heb ik nog niet gemeten.

Had het eigenlijk moeten filmen he? en dan 50x inzoomen, paar effectjes er achter en t kon zo de bios in!

Geplaatst:

Stamp er eens op dan, als die auw roept leeft die nog!

Geplaatst:

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Maandag weer naar school Jim?

Ik ben druk bezig met mijn thesis, maar het is moeilijk om je te concentreren met dit weer!

Geplaatst:

Ik ben druk bezig met mijn thesis, maar het is moeilijk om je te concentreren met dit weer!

Dinsdag wel ja.

Heb via iemand die dichterbij de moestuin woont kunnen regelen dat ik daar water kan halen om mijn vijver kan bijvullen.

Geplaatst:

Maandag is t pasen?

He dat had je nou niet moeten zeggen, was Jorg misschien maandag naar de uni gefietst in Utrecht, had die raar opgekeken!

Geplaatst:
Eindelijk weer slippers aan, begon ze al de missen

Wat een slippersforum! Het enige dat ik draag zijn CROCS!!!! Ik heb denk ik wel 6 paar

Geplaatst:
Huh? Ik dacht dat je moestuin achter jullie huis was?

Neen,het is wel goed te wandelen(1 à 2 min ofzo).

Geplaatst:

zojuist zijn de eerste bieslook bloemetjes gaan bloeien Denk totaal iets van 50 á 60 bloemetjes te hebben, word een lekkere zaad-oogst denk!

Een bieslook plantje die nog in knop staat heeft knoppen die even groot/groter zijn als een knikker...

Geplaatst:

Kent hier toevallig iemand, een goedkoop/betrouwbaar adresje om tijdschriften te drukken?

Geplaatst:

Ach april 2012 -> moet proefielwerkstukje af zijn op school... en daar willen we erg goed voor gaan scoren. En aangezien ik meestal ookal veel aandacht besteed aan de lay-out.. Dacht ik nu: Het moet nog beter dan een normaal werkstukje...

Dan maar in een tijdschrift vorm! Lekker orgineel, en denk ook wel goed voor het cijfer

Profielwerkstuk met onderwerp; de VOC -> voor 't vak geschiedenis & aardrijkskunde.

Geplaatst:
:P Ach april 2012 -> moet proefielwerkstukje af zijn op school... en daar willen we erg goed voor gaan scoren. En aangezien ik meestal ookal veel aandacht besteed aan de lay-out.. Dacht ik nu: Het moet nog beter dan een normaal werkstukje...

Dan maar in een tijdschrift vorm! Lekker orgineel, en denk ook wel goed voor het cijfer

Profielwerkstuk met onderwerp; de VOC -> voor 't vak geschiedenis & aardrijkskunde.

Leuk idee: in de vorm van een tijdschrift...

Langsspringend idee... als je dan een tijdschriftje maakt... maak er dan advertenties bij die jijzelf ontwerpt... maar dan uit de tijd van de VOC... bijvoorbeeld een advertentie voor peperkorrels... of een wervingsadvertentie voor marinepersoneel... of een slavenbeurs of zoiets...

Geplaatst:

hmm, opzich wel een grappig idee, maar denk dat dat niks word is vooral m'n bedoeling om het er zo uit te laten zien, dat je het bijv. bij de c1000 zou kunnen tegen komen

Ach en tijdschrift vorm.. is leuk, maar ook wel weer wat nadelen

- veel tijd kwijt + t kost wel weer wat... Wellicht gaat het iets van 9 euro per boekje worden..

Achja, je moet er iets voor over hebben

Geplaatst:

Maar je hoeft er dan toch niet zoveel van te laten drukken? 1 exemplaar voor jezelf en 1 voor de school? Het idee is wel heel goed. En de presentatie telt vaak echt best zwaar mee voor de beoordeling hoor.

Geplaatst:

Ja, hoef er ook maar 3

1 voor school, 1 voor mij en 1 voor 'n ander. (moet het werkstuk met een ander samen maken )

Geplaatst:

Ach en tijdschrift vorm.. is leuk, maar ook wel weer wat nadelen

- veel tijd kwijt + t kost wel weer wat... Wellicht gaat het iets van 9 euro per boekje worden..

Achja, je moet er iets voor over hebben

Waarom daar druk over maken Dennis, het gaat uiteindelijk allemaal om de inhoud, oud klasgenoten van mij zijn nu nog steeds pissed, die leverde ook allemaal zo'n heel dik,gedrukt en ingebonden werkstuk in en ik een stapeltje handgeschreven lijntjespapier met 2 gekleurde kartonnetjes er om heen met een touwtje er door en dan vaak nog veel te laat. Maar goed ik een 9 (punt aftrek vanwege te laat inleveren ) en hun een mager 6je!

Geplaatst:

maar hier zal de tekst ook wel goed zijn

en wij MOETEN wel op tijd, anders heb je automatisch een 5 En die telt gigantisch zwaar mee... denk dat het, het zwaarste cijfer is van t hele jaar

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.