Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin

Featured Replies

Geplaatst:

Het grootst aantal gebruikers online was 181 op vr 05 aug 2011, 09:43

Allemaal mensen die zaten te wachten op de Uitreiking Tip van de Week, gevolgde door de Award voor Foto van de Week...

Geplaatst:

een goede morgen allemaal

is er nog koffie .heb net alles dieren verzorgt ....en al wat bramen geplukt dus de ochtent kan niet meer stuk .ahhaha

nu de koffie nog

Geplaatst:

Nu de zon nog bedoel je

Geplaatst:
Nu de zon nog bedoel je

Hier al de ganse dag volle zon...

Geplaatst:
Nu de zon nog bedoel je

Hier al de ganse dag volle zon...

hier is het ook al de ganse dag lekker weer .....

Geplaatst:

Hier weer de hele dag regen en grauw weer, net als gisteren en eergisteren en eer-eergisteren...

Het begint aardig zompig te worden hier en daar.

Geplaatst:

ja net als bij ons ik heb een stuk zware klei maar dat kan ik nu wel vergeten om er iets op te zetten.

Geplaatst:

Ja op klei zal het wel helemaal erg zijn

Geplaatst:

bij jullie is het lichte klei toch? wij zijn vorige week bij hypolytus hoef langs gereden.

Geplaatst:

vandaag hier ook wat lichte regen ...voor onze tuin en knotwilgen is het wel goed als die veel water krijgen

maar regen mag de pret niet onder drukken ....we gaan vanavond lekker het veld in en zetten daar onze tentjes op .een BBQ een lekker wijntje .kinderen cola hahahahah ......this ieder jaar wel een paar keer dat we dit onder nemen gewoon ergens een tentje opzetten ergens een kleine BBQ doen this toch een spanende ervaring voor die kids

Geplaatst:
bij jullie is het lichte klei toch? wij zijn vorige week bij hypolytus hoef langs gereden.

Nja een mengsel van klei, zand en leem, bijna alles groeit er wel goed op.

Heb je trouwens reclame gemaakt voor mijn laarzen Dennis? Ik heb van de week een pakketje naar 'jouw' dorp/stad(?) gestuurd. Zoveel mensen kunnen daar niet wonen.... toch?

Ik heb geen reclame gemaakt Hippolytushoef is een dorpje, alleen wonen wij er 3 km vanaf.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Jongens, ik krijg het hier niet meer bijgelezen... Man, man, wat is het druk hier...

(Ben zelf de laatste tijd wat drukker met in de natuur bewegen, niet zozeer mijn moestuin, maar algemeen. Ben ook druk met zelfstudie over kruiden, medicinale eigenschappen, zalven, cremes, zeep maken enzo... Ik wil gewoon vanalles weten over stoffen, eigenschappen, toepassingen... en natuurlijk uitproberen...)

Geplaatst:
Ben zelf de laatste tijd wat drukker met in de natuur bewegen, niet zozeer mijn moestuin, maar algemeen. Ben ook druk met zelfstudie over kruiden, medicinale eigenschappen, zalven, cremes, zeep maken enzo... Ik wil gewoon vanalles weten over stoffen, eigenschappen, toepassingen... en natuurlijk uitproberen...

Is daar ook al een topic over? Vind het wel interessant. Heb er een boek over:

977_1daa11159a6564adc4054a37ad31e746.jpg

Geplaatst:

Ach, het begon met de calendulaolie hier op het forum, en toen de St.Jansolie, de thee... en ondertussen heb ik een hele verzameling van planten uit de natuur op zolder hangen, en een kastje met tincturen, olieën, zalven enzo... hardstikke leuk. Zit me suf te lezen, in boeken, internet... aantekeningen maken.... recepten te analyseren... je weet soms niet waar je moet beginnen, dus ik ga gewoon plant voor plant... en als ik volgende week een werkende printer heb, kan ik mijn eigen boekwerkje maken, van plak- en knipwerk van informatie die ik heb verzameld... nou ja... ben voorlopig nog wel even bezig...

Geplaatst:

ben ook veel in de natuur .zo drink ik in het voorjaar altijd verse brandnetel thee ( zonder zuiker

Geplaatst:
mischien komt de zon als de vakanties weer voorbij zijn gebeurt ook redelijk vaak

niet leuk want dan zitten wij op school

Geplaatst:
mischien komt de zon als de vakanties weer voorbij zijn gebeurt ook redelijk vaak

is goed voor je wordt je slim, en jullie zijn toch altijd hardstikke vroeg vrij

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ja, yippie ...

Geplaatst:

Goedzo Dennis jij hebt er tenminste zin in, en laat dat warme weer maar komen, vanaf maandag graag

Geplaatst:

Ik moet dinsdag pas naar school

Geplaatst:

Ja ik gun je ook nog 1 mooie dag voor je voorlopig weer opgesloten/opgeborgen bent

Geplaatst:

niet op de school waar ik nu kom moet eerst anderhalf uur fietsen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.