Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin

Featured Replies

Geplaatst:

Ja er is verse mest bij maar ook al van een paar maanden oud.Dus ga er ook een beetje tussen zoeken.En dan op sommige plaatsen het al wat oudere(op plaats waar pompoenen komen).En op de rest de verse en dan komen er volgend seizoen/jaar de planten op.Maar maïs mag dat ook geen verse paardenmest?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Tromgeroffel!

En de sporks gaan naar..........

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

O ja! Is dat vandaag, de bekendmaking toch, ze worden vanmiddag toch niet al bezorgd? Ik ben vanmiddag niet thuis!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Hier valt nog wel wat te spitten, en ik ben ook thuis

Good things come in small packages

Geplaatst:

Pfff1 Zo, eerst ff forum bijlezen. Druk met opdrachten, dus kom weinig meer aan de tuin en forum toe de laatste dagen. Maar het brengt weer geld in het laatje, en dat is ook positief natuurlijk. Er zit namelijk een bruiloft aan te komen..

Geplaatst:

van jou

Geplaatst:
Ja er is verse mest bij maar ook al van een paar maanden oud.Dus ga er ook een beetje tussen zoeken.

Ik zie het net pas staan, hoe wil je dat doen Jim, de oude mest er tussen uithalen haha! Nou veel plezier dan maar en je weet het he Jim, handschoenen aantrekken is voor watjes!

Geplaatst:
Ik ben ondertussen klaar met spitwerk...

Wij hebben nog maar 21 m2 van de 120m2 gedaan. Eens kijken of ik vanmiddag wat verder kom, maar mijn man vindt dat ik onregelmatig spit (met bergen en dalen )

Geplaatst:

Ik ben ook al klaar en dat was in totaal rond 40m².En daar was ik in misschien 3 à 4 daagjes mee klaar.Maar ik vind het zelf nu veel te warm om te spitten en nu droogt de grond ook veel sneller uit.

Geplaatst:
Ik ben ook al klaar en dat was in totaal rond 40m².En daar was ik in misschien 3 à 4 daagjes mee klaar.Maar ik vind het zelf nu veel te warm om te spitten en nu droogt de grond ook veel sneller uit.

haha, ik vind het nu ook te warm... heb vandaag maar al wat plantjes voorgezaaid (misschien wat laat en ik zit nu met smart te wachten op de bestelde zaadjes).

Geplaatst:

ik moet ook nog heel veeeel zaaien. Zaterdag denk, nu nog veel huiswerk. (Leuk, 140 aardrijskunde bladzijde's voor een ''proefwerkje'' )

En ik ontvang ook nog veel zaadjes pas halve wegen april.. vooral kruiden.

Geplaatst:

Aan je huiswerk Dennis!!!

Good things come in small packages

Geplaatst:

beginnen jullie nu ook al?

Ach.. Het word even hard doorwerken Jup, en denk niet vroeg in bed liggen .. ga liever door tot 02;00 en een 8 halen, en dan 3 dagen moe..

dan tot 22;00 door gaan en een 5 halen

Geplaatst:

idd. las laatst nog dat tieners tussen de 12 t/m 20 jaar vaak nacht mensen zijn i.v.m. ontwikkelingen in hun hersenen/biologische klok. En daarom 's ochtends ook lastig wakker worden.

Kortom , waarom niet tot laat door gaan

Geplaatst:

Haha jasmin begrijpt het, niet tegenspreken die pubers . Je had zelf ook kinderen van die leeftijd toch?

Geplaatst:
Bekend pubergedrag... zeer herkenbaar...

Ik begrijp dat je je zelf weer herkend?

En als je snurkt schijnt dat te maken met vermoeidheid. Ik ben hier de enigste die nooit (ok, wie weet 1 of 2x per jaar.) snurkt..

Geplaatst:

Ik heb al lekker vakantie .Alleen vrijdag nog rapport halen en lekker 2 weekjes.

Geplaatst:

Pff.. raak moe van dat aardrijkskunde

Wat maakt het mij nou uit hoe de 'Bora' wind ontstaat in kroatie en verder gaat over de adriatische zee, waar je 100km verder die wind in italie nog voelt..

Geplaatst:
Pff.. raak moe van dat aardrijkskunde

Wat maakt het mij nou uit hoe de 'Bora' wind ontstaat in kroatie en verder gaat over de adriatische zee, waar je 100km verder die wind in italie nog voelt..

Wind is een belangrijke factor in de moestuinwereld, als jij later maffiosi wordt als je groot bent en je wilt daar op Sicilië er ook een moestuin op na houden, kun je van die informatie nog wel eens gebruik gaan maken!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.