Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Babbeltuin

Featured Replies

Geplaatst:

Geduld hebben dennis iedereen moet dat hebben.Je wilt toch ook wel goede planten hebben he?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Ja natuurlijk

pff, zou uur terug al beginnen.. wat zijn games toch verslavend (en zag dat de dollar weer op het laagste stond in 1 jaar tijd, even snel dus nieuwe laserlampjes in hong kong besteld voorraad toch weer bijna op )

Geplaatst:

Nou ze staan buiten hoor pepermuntjes wel in kasje aardbei niet.

Geplaatst:

altijd die games .

is slecht voor de planten hoor

Geplaatst:

Nou ben ik toch wel benieuwd hoe dat aardrijkskunde proefwerkje is gegaan....

Nou k heb me cijfer; 7,5 behoorde tot de 3 beste van heel 4 havo, Jippie! toch niet voor niks tot 00;40 door gegaan.

Geplaatst:

feest dus gebak

Geplaatst:

ziet er lekker uit .

geniet er maar van

Geplaatst:
Rooie neus, rooie nek, rooie wangen.... gloeiende gloed.... het was een lekker weekend klussen....

Ik had gisteren ook een rode kop gekregen. Is wel weggetrokken en ik heb nu een lekker kleurtje.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Kom je om 16;20 thuis na een lange dag.. pepermunt plantjes slap en aarde kruk droog vanochtend stonden ze zelfs nog in een laagje water Zal er morgen denk maar even een groter laagje water inhouden, in de bak waar ze in staan.

Geplaatst:

Medewerkster van mijn school + haar man zijn doodgeschoten in Alphen. Verschrikkelijk. Geen fijne stemming om mee op school te zitten.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:
Medewerkster van mijn school + haar man zijn doodgeschoten in Alphen. Verschrikkelijk. Geen fijne stemming om mee op school te zitten.

Dat is nog eens rotnieuws.

Wat verschrikkelijk.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

wat erg is dat toch .

wat leven wij toch in een rare wereld .

sterkte

Geplaatst:

Ja, das wel heel bizar. Hoe leg je zoiets uit aan die kinderen. Het is iets wat ik als volwassen vrouw al niet kan bevatten.. Echt heel erg.

Geplaatst:

Verschrikkelijk. Heb je toch bijna geen woorden voor. En wat je dan hoort dat ie maar liefst 5 wapens had. Hoeveel heb je er nodig

Good things come in small packages

Geplaatst:

maar vergeet niet dat het overal gebeurd .

die soort ongein .

mensen hebben geen respekt meer voor elkaar .

en bij als er wat verkeerd gaat is het gelijk raak .

ga gewoon in de tuin werken of help gewoon is iemand .

dan zo het leven er veel gemakkelijk door worden

Geplaatst:

Het forum was gisteren ('s ochtends en 's avonds) en vanochtend een tijdje slecht te bereiken door problemen bij onze provider. Excuses voor het ongemak.

Geplaatst:

Dat arme joch. Zoonlief mag nooit op mijn laptop. Die gooit m gelijk via downloads en weet ik veel wat voor troep vol met de meest verschrikkelijke virussen. Hij heeft gelukkig zijn eigen pc en die moeten we zo af en toe leeg halen en weer opnieuw installeren. Hij klikt gewoon van de ene button naar de andere en kijkt niet waar die op klikt.

Good things come in small packages

Geplaatst:
:lol: Dat arme joch. Zoonlief mag nooit op mijn laptop. Die gooit m gelijk via downloads en weet ik veel wat voor troep vol met de meest verschrikkelijke virussen. Hij heeft gelukkig zijn eigen pc en die moeten we zo af en toe leeg halen en weer opnieuw installeren. Hij klikt gewoon van de ene button naar de andere en kijkt niet waar die op klikt.

Die belevenissen hebben wij ook achter de rug... tegenwoordig valt het wel mee... bovendien hebben we nou beveiliging van de KPN...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.