Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Pluksla Mix Italiaans


dennislp

Aanbevolen berichten

http://www.vlaamszaadhuis.com/winkel/index.php?page=details&prod=2980&cat=190&group=5&productnaam=SLA_PLUKSLA_of_SNIJSLA_ITALIAANSE_PLUKSLA_MISTICANZA_DI_LATTGHE_1_g

 

Een italiaanse pluk sla zegt de titel!

 

Een mengsel van zowel wilde als gecultiveerde gewassen o.a. melde, mosterd, bladcichorei, wilde rucola, waterkers, witte mosterd, enz… met enorme variatie op smaakgebied.

 

€3,- voor 1 gram zaad

 

Wat denken jullie van deze mix?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 3 euro per gram wel heel erg duur!

Bij zaadhandel van der wal hebben ze ook gemixte snijsla, 4 gram voor 2,15. Vind ik toch een stuk voordeliger!

In 1 gram zitten ongeveer 500-600 zaadjes.

 

http://zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/biologisch_geteelde_zaden&start=28#1211

 

Oh, en deze zijn ook nog bio

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

achja in principe heb ik al iets van 4 soorten of meer snijsla + rucola.. dus die mix met mosterd etc. spreekt me dan meer aan. en 3 euro is voor mij nu goedkoper Betaal namelijk al bij vlaamszaadhuis verzendkosten, bij vanderwal zou ik dan ook weer verzendkostne moeten gaan betalen... dus kan beter alles op 1 adres bestellen denk

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, kan ook , v

 

heb nog beetje mosterdzaad, maar ook niet echt bijzonder veel.. Had nog 300gram mosterdzaad maar dat is dus weg gegooid.. dacht dat het veilig op mijn vaders kantoor lag: Nou nee dus. Waren 5 zaken hitte behandeld, maar 1 zakje van 300 gram niet, dus wou die gaan gebruiken. helaas is die dus nu weg gegooid

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog even de vraag toch maar.. deze mix zit dus o.a. door:

Een mengsel van zowel wilde als gecultiveerde gewassen o.a. melde, mosterd, bladcichorei, wilde rucola, waterkers, witte mosterd, enz… met enorme variatie op smaakgebied.

 

Groeit denk dus trager dan pluksla/rucola etc? of kan ik het gewoon pakken wanneer nodig, dus ook na 5 weken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...