Ga naar inhoud

Hoe een afbeelding toevoegen (nieuwe methode)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Bee,

Ik plaats deze reactie nu met een computer waarop windows 8.1 draait en chrome in normale modus. Het scherm wordt zoals normaal getoond evenals de foto upload.

Book-image37701393002088.jpg

Mijn privacy instellingen in chrome

Aan - Een webservice gebruiken voor het oplossen van navigatiefouten

Aan -en voorspellingsservice gebruiken om zoekopdrachten en URL's aan te vullen die in de adresbalk worden getypt

Aan - Netwerkacties voorspellen om de laadprestaties van pagina's te verbeteren

Aan - Bescherming tegen phishing en malware inschakelen

Uit - Een webservice gebruiken voor het oplossen van spelfouten

Uit - Automatisch gebruiksstatistieken en crashmeldingen naar Google verzenden

Uit - Een verzoek voor niet bijhouden met je browseverkeer verzenden

Ik heb dus niet direct een idee waar het bij jou aan kan liggen.

Geplaatst:

ik heb alles vergeleken en dat was identiek hetzelfde dus daar lag het niet aan...

Ik heb echter nu wel Chrome laten resetten naar de standaardwaarden en het lukt nu wel, dus opgelost in de zin dat ik ook niet weet wat het was...

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Eergisteren wilde ik een aantal foto's uploaden naar 't seizoen, maar het liep na enige tijd vast. Ik heb de update dus niet kunnen plaatsen, heb het afgebroken.

Nu wilde ik gisteren weer proberen een klein aantal foto's te uploaden, maar het lukte niet meer om in het upload scherm te komen.

Wellicht leest er een - nieuwe - moderator mee die me kan helpen?

bvhd

het ziet er zo uit:

uplo95391394309205.jpg

Geplaatst:

Kan het zijn dat je tussendoor niet de computer meer opnieuw hebt opgestart, maar in sluimer of slaapstand hebt gehad?

Dan is de plugin misschien vastgelopen en niet opnieuw opgestart.

En anders in een andere browser proberen?

Bij mij staat de optie er wel.

Geplaatst:

Ik heb dat eerste gedaan, de pc uitgeschakeld. Na het opstarten heb ik in Firefox hetzelfde euvel.

Internet Explorer ingeschakeld en daar krijg ik wel het uploadscherm, foto uploaden lukt, maar als ik klik op 'in bericht plaatsen' gebeurt er niets.

Wilde eigenlijk maar één browser gebruiken en dat is FF. Hoop dat er nog iets mogelijk is?

Geplaatst:

Gedaan:

Your web browser is:

Firefox 27 on Windows XP

Is your Web browser up to date?

✓ Your web browser is up to date.

Your Web Browser's Capabilities:

Is JavaScript enabled? Yes How to enable JavaScript...

Are Cookies enabled? Yes

Is Flash installed? Flash 12.0 is installed

✓ Up to date

Is Java installed? Java is not detected

Geplaatst:

Even een test met firefox ( 27.0.1).

brand-zee-presentatie198191394829611.jpg

Hier dus geen problemen. ik heb nog even naar de instellingen gekeken maar zou niet direct weten waar het aan ligt.

Geplaatst:
Is Java installed? Java is not detected

ik weet niet of de upload op de een of andere manier met java werkt(wat ik kan zien alleen flash), maar je zou eens kunnen proberen om java up-to-date te brengen.

Geplaatst:

@Loes de melding over Java op de pc van Huub is zoals deze zou moeten zijn. Het probleem zou lokaal kunnen zitten. Maar waar in ? ik ga wel even kijken of ik nog een laptop met XP heb en daar morgen eens ff 27 opzetten en testen of XP er mogenlijk iets mee van doen heeft ?

@Huub heb je al eens een andere browser getracht te gebruiken en zo ja was het probleem dan het zelfde ?

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst: (aangepast)

hoezo is java zoals het moet zijn? er staat "Java is not detected"

niet gedetecteerd is mogelijk niet up to date.

als ik bij mijn laptop kijk staat er "Java 7 (u51) is installed, ✓ Up to date"

aangepast door Gast
Geplaatst:

Java weet ik niet of ik dat wel of niet heb.

Het probleem doet zich alleen in het moestuinseizoen voor. Als ik een foto in een topic wil plaatsen lukt dat gewoon.

Het is een keer vastgelopen toen ik een groot aantal foto's wilde uploaden naar het moestuinseizoen.

Daarna is het niet meer gelukt.

Stan, andere browser hetzelfde probleem.

Geplaatst:

Juist er staat niet gevonden maar dat betekend niet gelijk niet geïnstalleerd(ook java kan je per browser installeren dus wellicht staat er een foute versie voor b.v. I.E. i.p.v. FF zo bedoel ik het meer). En Ja Moet is een groot woord ik bedoel meer dat het niet iets is waardoor het niet zou werken dan dat het zo MOET(die keuze kan je zelf maken als je meer dan enkel gebruiker bent van de pc)

Maar met deze instelling("Java is not detected" kan je gewoon foto's plaatsen).Het staat hier het zelfde enkel ander besturingssysteem. Dus daarom ga ik morgen voor Huub even met XP testen of het dan ook wil doen wat het zou moeten doen of dat ik deze problemen ook krijg .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Huub, je bedoelde je blog ? daar heb ik ook met chrome en klonen last dat ik wel op het forum maar niet in mijn seizoen kan plaatsen enkel dat omzeil ik door in een gewoon topic even de foto te zetten en dan niet online zetten maar de link knippen en plakken naar mijn seizoen. Werk ik met I.E. dan gaat alles gewoon zoals normaal en kan ik wel in mijn seizoen foto's plaatsen. En dan weet ik dus niet beter dan dat versie 9 al niet meer is ondersteund voor XP(dat kan inmiddels zijn aangepast ?).

Geplaatst:

Juist er staat niet gevonden maar dat betekend niet gelijk niet geïnstalleerd(ook java kan je per browser installeren dus wellicht staat er een foute versie voor b.v. I.E. i.p.v. FF zo bedoel ik het meer). En Ja Moet is een groot woord ik bedoel meer dat het niet iets is waardoor het niet zou werken dan dat het zo MOET(die keuze kan je zelf maken als je meer dan enkel gebruiker bent van de pc)

Maar met deze instelling("Java is not detected" kan je gewoon foto's plaatsen).Het staat hier het zelfde enkel ander besturingssysteem. Dus daarom ga ik morgen voor Huub even met XP testen of het dan ook wil doen wat het zou moeten doen of dat ik deze problemen ook krijg .

ik zegt toch ook niet dat het niet geïnstalleerd staat? ik zeg dat huub kan proberen om java up-to-date te brengen. de java site geeft zelf wel aan of er een nieuwe versie is voor de betreffende webbrowser (hier.

ik weet ook niet of java op de een of andere manier wordt gebruikt bij het moestuin seizoen. kan ook zijn dat java er helemaal niet mee te maken heeft.

maar als ik het goed begrijp staat zowel bij huub als bij jou java als "niet gedetecteerd" en hebben jullie beide problemen met foto's uploaden bij het moestuinseizoen??

Geplaatst:

Java heb geprobeerd te installeren, maar dat lukt niet. Er is wel iets van java aanwezig, maar dat is uitgeschakeld. Java Deployment Toolkit 7.0.110.21 met een waarschuwing erbij dat die kwetsbaar is.

Als ik java heb geïnstalleerd en de installatie wil voltooien, krijg ik een pop-up schempje te zien en wordt het niet voltooid.

errorjava49721394885473.jpg

@ Stan, wat jij doet ga ik ook proberen, door in een gewoon forumtopic plaatjes te zetten en die te kopiëren naar het blog. Het gewone topic vervolgens niet plaatsen.

Hier even een test, deze laat ik hier ook staan voor ditmaal.

Buitendoen-117871391394885427.jpg

En het lukt. Stan, bedankt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...