Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

ruilen? en anders?


Esthe76r

Aanbevolen berichten

Ik wil graag komen deze dag, maar heb niets om te ruilen. ja kan wel wat zaadjes bij elkaar doen maar ik denk dat ieder deze al zal hebben. De standaard dingen. Nu heb ik bij diverse van jullie al leuke dingen gezien die ik erg graag zou willen hebben. Hoe kan ik dit op gaan lossen?

 

Ik ben op zoek naar munt soorten, vaste groente en kruiden planten, ui en look soorten en nog veel meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik heb wel een Mentha spicata Nana(Marokaanse munt) voor je. Wil je ook nog iets met paddenstoelen gaan doen ? laat het maar weten.

edit : laat ook even weten wat je nog meer zoekt. Ik las in je voorstelronde

Heb interesse in kruiden planten en de medicinale werking ervan

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn wel geweldig zeg.

 

@bit ja graag munt is echt lekker voor de thee en ik maak er ook siroop van af en toe als ik het bij de turk vandaan heb. Sommige kinderen zijn hier helemaal wild van.

 

@stan heel fijn, en ja ik heb al een keer gekeken bij dat paddenstoelen broed of hoe ik dat moet noemen. Lijkt me ook super om te proberen, moet me er wel even flink in gaan verdiepen.

 

@appelvrouwtje. Ik ga zo even kijken bij je lijstje.

 

Ik ben nog op zoek naar citroenmelisse en andere kruiden, vaste kruiden planten, laurier, maggiplant. Ik ben alleen in het bezit van salie op dit moment, zou graag een kruidentuin gaan maken. Verder ben ik nog op zoek naar knoflook die ik voor de winter plant. Eeuwige moes spreek me ook aan enz. Ik laat me verassen.

Volgende keer hoop ik ook jullie blij te kunnen maken met speciale dingen...

 

Ik heb de standaard dingen, maar wil graag volgend jaar een mooie diverse tuin hebben, waar ik trots op kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meerjarig bonenkruid en de zwarte courgette zou ik ook wel graag van je willen hebben Jarno als het mag en die maggiplant fijn...

Ik wil proberen om zoveel mogelijk zelf te gaan doen. Ook om alle e nummers uit het eten te houden en de maggiplant is lekker voor bij de zelfgemaakte bouillon poeder. Die ik later wil gaan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meerjarig bonenkruid en de zwarte courgette zou ik ook wel graag van je willen hebben Jarno als het mag en die maggiplant fijn...

Ik wil proberen om zoveel mogelijk zelf te gaan doen. Ook om alle e nummers uit het eten te houden en de maggiplant is lekker voor bij de zelfgemaakte bouillon poeder. Die ik later wil gaan maken.

Die courgette heet black beauty maar is gewoon donkergroen hoor, niet zwart. Anders wordt het zo'n teleurstelling...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jaaaah hoor ik helemaal enthousiast voor de forumdag, vervoer geregeld als het goed is en de rest al mee bezig. Ruilmateriaal e.d. Probeer ik vrij te vragen (op de zaterdag werk ik altijd.) gaat het hoogst waarschijnlijk moeilijk worden. Omdat ik op een markt moet gaan staan. Normaal gesproken echt hartstikke leuk om te doen. Alleen nu baal ik verschrikkelijk...

 

Het is nog niet zeker maar misschien kan ik dus niet komen of misschien pas `s middags.

Maar goed, mocht dat dan het geval zijn dat vraag ik aan degene bij wie ik mee kon rijden of ze de spulletjes wil ruilen voor me.

 

Maaar... Stiekemm hoop ik dat dat niet nodig is natuurlijk. Wil er zo graag zelf heen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Esther,

 

Ik kan even niet vinden het topic waarin je schijft dat je moet werken en dus niet komt, dus reageer ik hier nu.

 

Ik ga over enkele dagen naar Nederland en moet nu alles gaan in en verpakken. Dussss, wat doe ik met alle planten en zaden die ik voor jou heb gereserveerd? Neem ik ze mee naar Nederland? Aan wie geef ik ze mee?

 

Wil je mij ajb een PB sturen hierover (dan lees ik het tenminste) want als ik niets hoor laat ik jouw spulletjes in Hongarije, ik heb namelijk al erg veel bagage. Wil je het wel hebben dan neem ik het gewoon wel mee hoor!

 

ik hoor van je

 

gr Piroska

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...