jdw Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Hoi, toch maar door de voordeur dan... Ik ben vrouw met moestuin in de polder in midden des lands. Ben letterlijk uit het niets 20 jaar geleden begonnen met deze moestuin. 'Niets' bestond in mijn geval zowel uit de afwezigheid van een stuk omgespitte grond als van enige kennis van zaken.Het ene jaar had en heb ik wat meer tijd en aandacht voor de tuin dan het andere. Nadruk ligt -meestal- meer op bijzondere en/of grappige soorten dan op produktie (al kan ik de term 'vergeten groente' inmiddels niet meer horen).Vind het altijd leuk om eens bij iemand anders in de moestuin te kijken en er wat van op te steken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Welkom en een bijzondere en/of grappige oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Hallo en welkom! Zomaar beginnen met een moestuin... ben heel benieuwd naar al je ervaringen! Veel plezier in je tuin, met onbekende groentes of niet. Zolang je her maar lol aan beleeft Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 hoi2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts