99maaike Geplaatst: 1 september 2013 Share Geplaatst: 1 september 2013 Hallo allemaal, Mijn naam is Maaike en ben 72 jaar.Woon in Noord-Frankrijk (Ardennen)met mijn 3 honden en een poes.Heb een grote tuin en daar een prachtig uitzicht over de vallei.Mooier kun je niet wonen, haha.Het huis ligt aan de G.R 12 en daardoor zie ik wel wat wandelaars op naar Spanje. Vaak zijn ze blij om even een kopje thee te doen en dan heb je leuk kontakt. Verder verzamel ik zaadjes van bloemen en heb ook wat groente zaden.Dit jaar een aparte komkommer gezaaid die nu ingemaakt moet worden en idem voor rare pompoenen, vandaar kwam ik op deze site. Heb nog nooit ingemaakt dus dat wordt nog wat.Zij er mensen die bloemen zaadjes willen, een emailtje is voldoende. Ik heb geen lijst van de zaadjes, dat is me teveel. Leuk om kontakt te hebben met gelijk gestemde.Mijn email adres is [email protected] Groeten aan allen.Maaike Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 1 september 2013 Share Geplaatst: 1 september 2013 Welkom Maaike, allen je mail hier al zetten is niet gebruikelijk(handig). Als we willen ruilen e.d. doen we de gegevens even via een persoonlijk bericht. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 1 september 2013 Share Geplaatst: 1 september 2013 Welkom ! En inderdaad een heel leuke plek ( hier ) om de komende rustigere maanden ( daar ) af en toe wat gelijkgestemden te 'spreken' Er is speciaal een aanbod en vraag rubriek ( topic ) op ons forum. Veel plezier ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Carmen Geplaatst: 1 september 2013 Share Geplaatst: 1 september 2013 Hartelijk welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 2 september 2013 Share Geplaatst: 2 september 2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zonnetje Geplaatst: 2 september 2013 Share Geplaatst: 2 september 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
aalterse-willy Geplaatst: 2 september 2013 Share Geplaatst: 2 september 2013 Vanuit de Belgische Ardennen hartelijk welkom. Meestal zit ik echter in Aalter hoor, de tuin is er véél beter. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eveline68 Geplaatst: 2 september 2013 Share Geplaatst: 2 september 2013 Welkom.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 3 september 2013 Share Geplaatst: 3 september 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roosmarij Geplaatst: 4 september 2013 Share Geplaatst: 4 september 2013 Dag Maaike, welkom! Heerlijk wonen zo..... Veel plezier op het forum, Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 25 september 2013 Share Geplaatst: 25 september 2013 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.