weknow Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Adres: Oosterwijkweg 5, Zelhem Hier 2 kaartjes ter verduidelijking: Binnen de rode lijnen, wonen wij Voor ons huis loopt een verharde weg. Naar die verharde weg, loopt een zandpad. Dat is de gele lijn. Dat zandpad is heel goed te doen met de auto, het is in 2017 voorzien van een soort van verharding. Je kunt ook iets omrijden, dan kan je gewoon via verharde wegen. Maar die weg (de groene, Gielinkweg) staat vaak niet in de tomtom of andere navigatie. Dus hij stelt die route niet eens voor. Kom je helemaal van de andere kant, dan kom je sowieso over verharde wegen, en dan kruist de Hogeveldweg met onze straat. Laden en lossen kan voor bij de deur, parkeren moet (ivm drukte) in ons weiland. Mocht je verdwalen, dan is dit de route vanaf het stadje Zelhem op de Markt. (3,5 km) Routebeschrijving naar Oosterwijkweg 5, 7021 MT Zelhem Vertrek: Markt Zelhem 1. Vertrek in zuidwestelijke richting op de Markt naar Smidsstraat 50 m 2. Sla rechtsaf naar de Smidsstraat 190 m 3. Neem de 2e afslag rechts, Magnoliaweg op 110 m 4. Sla linksaf naar de Hengeloseweg Ga rechtdoor over één rotonde 1,3 km 5. Sla rechtsaf naar de Vrogteweg 400 m 6. Neem de 1e afslag links om op Vrogteweg te blijven 500 m 7. Neem de 1e afslag rechts, Hogeveldweg op 650 m 8. Sla linksaf naar de Oosterwijkweg U vindt uw bestemming rechts 300 m Aankomst: Oosterwijkweg 5, 7021 MT Zelhem Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Mocht iemand mijn telefoonnummer willen, dan hoor ik dat wel via PB. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 26, 2015 Share Posted September 26, 2015 Je kunt met de auto het erf op rijden, daar bij het huis je spullen (en mensen) uitladen, en dan doorrijden naar de parkeerplaats in het weiland. Het wijst allemaal vanzelf Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Deze beschrijving en het adres zijn nog steeds actueel. Vertrek op tijd; het laatste stuk (vanuit alle richtingen) is namelijk binnendoor en rijdt minder snel. Wel een mooie route met dit weer Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts