Geplaatst: 2 april 201114 j Auteur Zooo, 2 mooie panorama's hoor! Lekker simpel, maar mooi! Lekker rust gevend ook! Laatste panorama is denk ook mooi als er iets van een beetje mist was ofzo! Panorama foto's vind ik zelf ook altijd mooi! Alleen is t wel lastiger om een mooie panorama foto te maken, dan een normale foto, vind ik! Blijf dit een van m'n beste panorama's vinden. (Had er mooi uitzicht ] Ik vond net nog deze in m'n PC, prachtig die zonne stralen! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 8 mei 201114 j Wow, prachtig weer al die foto`s.Ik vind die foto met de hommels op de roze bloemen @ Dennis echt heel gaaf. Een heel cool perspectief, gave kleuren etc. Mooi! Ik heb vandaag wat foto`s gemaakt van een peulenplant die 2 bloemen heeft gemaakt. Ik ben helemaal gelukkig want ik vind ze prachtig! Ik had nog wat meer foto`s maar zal die even verkleinen
Geplaatst: 26 mei 201114 j Wat foto's gemaakt in de vakantie vorig jaar. Sail in Amsterdam Bruiloft van familie, ik was even de omgeving aan het verkennen.
Geplaatst: 1 juni 201114 j wow wat een leuke en vooral mooie foto's allemaal. Erg leuk om daar zo doorheen te scrollen. Ben zelf niet zo'n fotograaf.
Geplaatst: 4 juni 201114 j Geweldig mooie foto`s allemaal! Vooral die rucola-bloemetjes werkelijk prachtig...om stil van te worden.Gisteravond in mijn tuintje een pad(je) ontmoet, hij bleef braaf stil zitten voor de foto We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 juni 201114 j Dit zijn mijn favoriete foto's.Platbuik vrouw. Platbuik man. Groetjes Karin 9 juni 201114 j aangepast door Gast
Geplaatst: 6 juni 201114 j Mooi, Karin. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 9 juli 201114 j Typisch frans kevertje dat een beetje suf over de rand van een blaadje in de verte zit te staren. Hier in Nederland doen ze tenminste nog leuke spelletjes met elkaar. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 19 september 201114 j Twee weken terug naar de Orchideeënhoeve geweest, helaas alleen maar m'n telefoon kunnen gebruiken om foto's te nemen. Maar er zitten er toch een paar mooie bij.
Geplaatst: 20 september 201114 j Druiventeelt in lanzarote: Het regent er maar 6 a 10 dagen per jaar. Ze graven kuilen om er zoveel mogelijk water in te sparen en planten daar de druiven in. Vervolgens maken ze van ""vulkaanafval"" halve cirkels eromheen om drogende wind zoveel mogelijk weg te houden.Vond het wel een aparte manier van werken met de middelen die je hebt Heel anders dan de franse, duitse en limburgse druiventeelt.
Geplaatst: 6 november 201114 j Wil ik iemand die druppel laten zien...is de foto weg How come??? Oops, je hebt gelijk. Uhm, ik ben een IT-er en het bedrijf waarvoor ik werk heeft ons een deel van een eigen server gegeven voor persoonlijk gebruik. Vrijdag heeft deze server het begeven en nu moeten we terug naar het datacenter om hem te 'fixen' Ze staan nog op mijn flickr http://www.flickr.com/photos/cyberdaemon/sets/72157619585550913/
Geplaatst: 11 februari 201214 j Vroeg uit bed om de aangevroren rijp te bewonderen in en om de tuin en polder!Vijgenboom in de tuin “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 11 februari 201214 j Zo was dat vandaag? werkelijk prachtig..mooie foto`s! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.