Geplaatst: 14 juli 201213 j Grote cherry tomaat he??!! Of een heel klein kikkertje zat tussen de aardbeien te springen....ff op vakantie naar de keuken voor n foto....ik vond m zo leuk ini-mini
Geplaatst: 14 juli 201213 j Leuk! Bij mij zijn de meeste ook zo klein nog, echt oppassen waar we lopen
Geplaatst: 16 juli 201213 j Jeetje Rantje en je mam!! Wat een werk, maar wel erg leuk... Vanavond lekker chillen (letterlijk en figuurlijk) in de tuinen en er was van alles dat ertoe uitnodigde, om maar eens mijn best te doen, hen zo mooi mogelijk te fotograferen.... Geduld was ook een goed gereedschap in dezen... Moet zeggen dat de wind het wel wat lastig maakte... steeds als ik wilde toeslaan ging er weer een briesje en alles bewoog weer heen en weer... Maar bij de diverse buren bloeien onweerstaanbare bloemen... Prachtige oranje Lelie van buurman Frans... Die ook heel erg van Dahlia's houdt... Géén fotoshop of andere bewerkingen (alleen eventueel flitsje)!! Ziet er helemaal vanzelf zo nep uit... De Ricinus... Bij het huisje wachtte een fijne verrassing: De Dahlia's bloeien , helaas was het donker dus Ikea-zonne-energielampje erbij gepakt... En het effect dat dát had smaakte naar meer!! Waarschijnlijk overbodig om te zeggen dat ik hélemaal tot rust ben gekomen...
Geplaatst: 1 september 201213 j béétje effectbejag, mja. oké. 1 september 201213 j aangepast door Gast
Geplaatst: 1 september 201213 j Auteur Mooi Bit En zo te zien staat de kas ook nog altijd stevig? > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 1 september 201213 j En speciaal voor Erny een wolkenpartij aan het einde van bezoek Floriade: Voor Borsalino zijn deze als voorbeeld hoe zijn tuintje beter te beveiligen( die kabouter slaat elke onverlaat op zn kop met dat ding
Geplaatst: 2 september 201213 j Mooie foto's allemaal!Deze vind ik zelf ook wel mooi Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Geplaatst: 4 september 201213 j Vandaag een paar close ups gemaakt.Ik maak de foto's trouwens met mijn mobiel dus de kwaliteit is niet echt super te noemen. Afrikaantjes Bloempje van een galia meloen Bloeiwijze van de dropplant ~I believe in God, only I spell it Nature~
Geplaatst: 12 september 201213 j Resultaat van nieuwe camera: Canon IXUS 1100 HS. Heel erg leuk speelgoed...
Geplaatst: 20 september 201213 j Ik had mezelf al wel voorgesteld maar nog amper foto's uit onze tuin laten zien, hier komen ze dan: Moestuintje: Hier begint het een beetje een wildernis te worden.Ik had om 2 perkjes aardbeien gezet, die staan nog mooi en om de andere 2 perkjes stonden goudsbloemen.Daar heb ik veel van kunnen plukken om zalf van te maken en toen ze meeldauw begonnen te krijgen heb ik ze afgeknipt.Daarna zijn ze nog mooi uitgelopen en opnieuw gaan bloeien. De rest van de tuin: Hier staan de peultjes: Dit voorjaar hebben we van wilgehout een heggetje gemaakt om de siererwtjes tegen te laten groeien: De Monarda fistulosa En dezelfde uitgebloeid nog heel mooi: Een van onze achterbuurvrouwen: Hoeveel foto's mag je eigenlijk in 1 bericht plaatsen? Ik hoor het wel als het er teveel zijn he. Cobaea scandens: En uitgebloeid ook mooi: En misschien dit jaar nog wel zaad: Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.
Geplaatst: 20 september 201213 j Wauw!! Wat mooi daar zeg, lijkt wel buitenland... Mooie reeks fotooz, mooie tuin, mooie planten, alles mooi.Enne... lijkt me genoeg om je eigen seizoen in "Moestuinseizoen""blog/mee te beginnen. Kan je je eigen tuinblog bijhouden en mag je zovéél fotooz plaatsen als je zelf wilt.
Geplaatst: 20 september 201213 j Toen ik de foto's had geplaatst en ik weer eens verder aan het neuzen was op het forum zag ik idd dat er zoiets was ja Maarre, je hebt het goed gezien, ik woon in het buitenland, wij zijn een paar jaar terug verhuisd naar Belgie, we wonen 2 km over de NL grens whoehahaha.De tuin was toen niks, enkel gras, dus ik heb ook nog foto's van toen we begonnen met de tuin, maar als ik die ga plaatsen dan moet je huilen, zoveel werk was het!!!Maar wel leuk werk hoor Groetjes Nancy Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.
Geplaatst: 20 september 201213 j Wow Nancy, wat een mooi optrekje.. en moestuin.. en tuin. Wat een heerlijk plekje. Het is te zien dat je er veel tijd in steekt Overigens, die achterbuurvrouw mag wel wat vrolijker kijken als ze de volgende keer op de foto gaat Good things come in small packages
Geplaatst: 20 september 201213 j Mooi Nancy..idyllisch plekje en niet in de laatste plaats door je mooie tuin. Zoals Erny zegt..maak je eigen blog! Deze foto`s zijn van vorig jaar, maar door de vorst van vannacht moest ik er plots aan denken. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 september 201213 j Wat een mooie foto's zeg, zo is het niet erg als het vriest Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.
Geplaatst: 20 oktober 201213 j Omdat het gisteren zo'n mooie warme dag was lekker nix op de tuin gedaan behalve genieten en fotooz maken... Het jaar begon met de dagkoekoeksbloem en eindigt er ook weer mee... Kailanbloem...
Geplaatst: 1 november 201213 j Zo zeg, dat kun jij wel goed, heeeeeeeeeeel mooi!!!Vooral die koeien, dat zijn ook mijn favoriete beestjes om te fotograferen. Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.