jootje Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Hoi,Dit boekje gescoord bij de kringloop. De herdruk hiervan was de laatste keer de prijs van de wedstrijd op dit forum. Ik kan er niks mee, maar misschien een ander wel. Voor een paar leuke zaadjes stuur ik hem voor je op! Zo, eens kijken of de foto nu niet op zijn kop zit. Heb een foto gemaakt met de ipad op zijn kop..... Verdraaid....het werkt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Lang leve de moderne techniek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 (edited) Jootje, graag! Na deze twee woordjes gauw op verzenden getikt. De rest is edit...Wil je eens kijken wanneer dit boek voor 't eerst uitgegeven is? Volgens mij is het een van de boeken die ik zoek. Edited September 9, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 ... en als het Huub z'n boek niet is, dan heb ik wel interesse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Als het niet het gewenste boek is, stuur ik het door naar je! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 O, twee liefhebbers? Volgens mij heb ik het boek ook..en al lang uit Ik zal eens kijken, anders mag je de mijne wel hoor Feetje... Edit: heb het..het zal wel 1e druk zijn, want druk staat er niet bij, uitgave 1984 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja1604 Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Ik denk dat er wel meer dan 2 liefhebbers zijn!Mij lijkt het ook wel een leuk en handig boekje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Oh leuk Appelvrouw ! Wat wil je ervoor hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 ik heb van de bieb hetzelfde boekje geleend en al 3 keer verlengd, zo interessant vind ik het !! Mijn bieb-uitgave is de 3e druk uit 2005. Ik zou um best zelf willen hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Zo, eens kijken of de foto nu niet op zijn kop zit. Heb een foto gemaakt met de ipad op zijn kop.....Verdraaid....het werkt! Leuk! Een beetje humor in een tekst, dat waardeer ik zeer. Kuel! (verdraaid) Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 BioV,je moet even wachten totdat ik in NL ben..het versturen uit France is nogal prijzig... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Oké, geen probleem hoor, kan ik het straks lekker lezen als de kachel weer aan is en ik lekker op mijn schapenvachtje ervoor kan liggen! (Maar desondank: wanneer kom je weer naar NL?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 21 september Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Oooooooooh dat is al bijna, dan is de kachel nog niet aan!(En jammer, maar zelf kan ik helaas niet naar de MTFD komen... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Het boekje is zonet binnen en blijft bij mij! Ik ben er erg tevreden mee. Het is een van de boekjes die ik had (in 1984 al), maar ik heb er in mijn zoektocht om ze terug te vinden een paar door elkaar gehaald... zie het topic: zoek een boek, ik zal daar een en ander wijzigen. Dus helaas, dit exemplaar wordt niet verder doorgestuurd! Jootje, bedankt! Vanmorgen al een envelopje met wat zaden naar je toegestuurd, hopelijk heb je er wat aan, geen idee wat je voorkeur heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 Heee... Wat goed, Huub, dat het boekje toch een door jou gewenst exemplaar is! Veel plezier ermee! Groetjes, Jo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts