Geplaatst: 30 september 201312 j Hoi Allemaal! Met een redelijke tegenzin post ik hier toch maar weer een link naar een enquête i.v.m. school. Het is ondertussen denk ik de 3e of 4e keer, excuses als het wel irritant is. Maar de bijdrage van jullie vind ik echt van enorm grote waarde. We kunnen hem wel alleen op Facebook onder onze vrienden delen, maar dan krijgen we alleen maar reacties van onze eigen leeftijdscategorie. Op dit forum zitten véél leeftijden en véél verschillende type mensen, waardoor ik jullie bijdrage echt waardevol vind! Hopelijk kunnen jullie nog een keertje helpen. De enquête gaat over het product dat wij willen gaan verkopen. We moeten namelijk dit schooljaar een eigen bedrijf starten waarbij alle aspecten van het ondernemen aanbod komen. Het bedenken van een product, de marketingplannen maken, een ondernemingsplan schrijven, aandeelhouders zoeken, inkopen en verkopen, aandeelhoudersvergaderingen, presentaties, op markten staan en uiteindelijk ook de onderneming liquideren (of doorstarten). Met de enquête willen we dus kijken hoe jullie over het product denken, zodat we daar deels onze keuzes op kunnen baseren. De enquête is te vinden via deze link: http://goo.gl/5iIdop Alvast bedankt! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 30 september 201312 j Auteur Bedankt Bio-fee, Greetje, Bit, Erny en Thea! (En eventueel nog mensen die hem wel hebben ingevuld maar hier niks hebben gepost!) > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 1 oktober 201312 j jaaaaa heh wat ben je lastig Dennis !!! Nee hoor ik heb de enquete ingevuld en wens je heeel veel succes met je opleiding hoor groetjes Heleen
Geplaatst: 1 oktober 201312 j heb het ingevuld voor je een kleine moeite groot plezier voor jouw een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 2 oktober 201312 j Auteur Bedankt! Het project dreigde een flinke achterstand op te lopen omdat we van de begeleider eerst interviews moesten houden, voordat we een enquête konden houden. Maar na 2 dagen zitten we op 175 reacties! We hadden er één week voor ingepland.. Dat is dus niet meer nodig. Mooie tijdwinst weer (Als er nog mensen zijn die hem willen invullen, graag!) > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 3 oktober 201312 j Ingevuld! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 30 november 201312 j Auteur Ondertussen zijn we alweer een tijdje verder en begint alles steeds meer vorm te krijgen! Nu nog hopen dat we niet kei hard gaan falen Neem gerust een kijkje:De website: http://www.trackon.nlDe Facebook pagina: https://www.facebook.com/trackontracker Als jullie de Facebook pagina willen liken (en/of delen), dat zou helemaal top zijn! Zie het als een soort onderlinge wedstrijd.. Welk bedrijfje uit onze klas kan de meeste likes verzamelen > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 30 november 201312 j dennis....website ziet er keurig uit, hoor simple,duidelijk en informatief oftewel no nonsensesuccess! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.