Ga naar inhoud

Prijsvraag: varkens omschrijving? Winnaar: Veldvarkens

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gefeliciteerd!

Mooie opzet, leuke foto's (mis die van de speedpig nog...)

Text is soms wat verwarrend met al die varkenssoortenkruisingen...

Eco-bruine "modder"achtergrond ook heel passend.

En het persoonlijke in je verhalen is ook leuk om te lezen, zien de mensen dat het niet zómaar wat varkentjes zijn.

Enne... ik mis de foto van Fluffie nog...

IMG201025721382971710.JPG

Geplaatst:

Haha Fluffy komt er nog op hoor! Er komt een pagina met onze beren. Ik moet alleen nog wat mooie omschrijvingen bedenken voor die lelijkerd

Ja die soortnamen zijn misschien wat te vaag als je er niet in zit... voor het aanprijzen van de biggen is het echter wel nodig. Voor het vlees straks natuurlijk wat minder. We zullen zien hoe alles zo loopt. En wat we nog meer aan feedback krijgen

Geplaatst:

Mooie website en goeie informatie bron! Opgeslagen als bladwijzer

“Observe Nature thoroughly rather than labour thoughtlessly” - Masanoby Fukuoka

"De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Gandhi

Geplaatst:

Ik ben nog steeds van alles aan het toevoegen. Met een mooi zonnetje pak ik meteen mijn camera om van alles vast te leggen. De hokjes, de voerbakken, alles.

Toch stom... We lopen dan zo lang tegen zoiets aan te hikken... het maken van een website. En nu klets ik hem zo vol. Er komen wel erg veel foto's op te staan, het lijkt wel een of ander scrapbook

Geplaatst:

Erg leuke en informatieve site, ik ben gek op varkens en het vlees en krijg meteen zin om er zelf een paar te houden! Het ontbreekt ons aan de ruimte maar anders..... Misschien in de toekomst, tot die tijd moet het maar met wat kippen, net twee haantjes geslacht en dat smaakt ook altijd prima!

Alles wat je aandacht geeft groeit!

• 3 weeks later...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

Het is wat lastig om gehakt van Zelhem naar Schouwen Duivenland te krijgen. Ik weet niet of je van plan was om naar de Moestuinforumdag te komen?

En anders geef ik het op die dag mee aan iemand die jouw kant op gaat/woont?

Ik heb je er een hele tijd terug ook een PB over gestuurd. Maar ik begrijp uit je bericht dat je die nooit hebt gehad? Ik kreeg ook al geen antwoord, maar had er ook even niet meer aan gedacht

Geplaatst:

Oh kijk gelukkig! Nee, ik heb idd geen PB gekregen? Nou ja geeft ook niet. Schouwen Duiveland is best ver, tja hoe zullen we het dan gaan doen, want ik denk niet dat ik naar de Moestuinforumdag kom, hoewel ik best zou willen.. Weet je wat? Dan geef je die prijs aan iemand die krap bij kas zit. Mag ik dat vragen? Je kent vast wel iemand in je buurt en anders kent iemand anders wel iemand die krap bij kas zit. Zo verpieteren de balletjes niet Ik meen het, geef die prijs maar door, ik moet toch wat minder vlees gaan eten, vind ik zelf. Gaan we het zo doen of heb je een beter idee?

Geplaatst:

HA zo snel kom ik er niet van af dus Prima doen we het zo en hou ik die moestuindag in het snotje, wie weet, zou leuk zijn want mijn seizoen is al gestart joehoeee

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Wat een superleuke varkens zijn dat toch. En wat een geinige foto van dat varken met die aardbei in zijn bek, daar kan je zeker een prijs mee winnen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...