Nasuada Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 Ik wil volgend jaar verschillende soorten pepers en tomaten gaan zaaien dus ik doe graag mee. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Bubbels Geplaatst: 12 mei 2014 Auteur Geplaatst: 12 mei 2014 Het is handiger om dit in het najaar te doen. Voor pepers, aubergines en tomaten is het te laat om te zaaien (een enkel tomaatje daargelaten). Ik zit zelf ook met familie omstandigheden die het voor mij nu in ieder geval onmogelijk maken om dit op te pakken. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Valerie Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Hoi Bubbels, najaar of begin volgend jaar is denk ik prima hoor het is nu toch te laat. Wel leuk dat de envelop weer verder kan Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Kim412 Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Ook ik doe graag mee komende ronde! Quote Alles wat je aandacht geeft groeit!
geertlaurent Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Het is handiger om dit in het najaar te doen. Voor pepers, aubergines en tomaten is het te laat om te zaaien (een enkel tomaatje daargelaten). Ik zit zelf ook met familie omstandigheden die het voor mij nu in ieder geval onmogelijk maken om dit op te pakken.Geen probleem hoor. Tegen dan kan ik misschien nog wat extra zaden op de kop tikken. Quote
Estemy Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 In het najaar doe ik ook graag mee. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
appelvrouw Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 Als Bubbels het niet meer doet dan wil misschien iemand anders het opzetje maken? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bubbels Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Geplaatst: 26 september 2014 Ik wil wel bijdragen maar organiseren ga ik op dit moment niet redden.Heb echt enorme hoeveelheden tomatenzaden, dus die draag ik met liefde bij. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
geedee Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 (aangepast) Dat is in elk geval een goed begin 26 september 2014 aangepast door Gast Quote
beertjerinke Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Ik wil het wel doen hoor Maar dan moet ik eerst zaden bestellen .Ga wel ff googelenAan 10 soorten in de begin enveloppe heb je niet veel Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
weknow Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Ik doe niet mee. Maar zal komende weken eens kijken voor wat zaden van verschillende soorten en die eventueel opsturen, zodat de start-envelop al wat gevulder is. Als je dat wilt tenminste. (Mocht het te lang duren...stuur even een herinnering en/of uiterste datum ....ben soms met veel tegelijk bezig. ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
beertjerinke Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 super weknow zal ik een nieuw topic starten voor de enveloppe? ik ben al druk aan het verzamelen Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.