Kim 2011 Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Hallo allemaal, ik ben al een jaar of 4 bezig met mijn moestuin en elk jaar wordt hij wat groter. Ook staat het frame van een kas er nu en ik hoop met een paar weken in de kas te kunnen planten. Dit jaar heb ik vooral veel fruit geplant.Ook ben ik samen met een paar andere ouders gestart met een schoolmoestuin. Hier zie je een paar al klaargemaakte moesbedden, ik heb een paadje uitgegraven en zo verhoogde bedden gemaakt. Ook het frame van mijn kas is zichtbaar. Dat rek links gaat de sugar snap steunen, die zit al in de grond. Nog een foto van achter naar voor, rechts de compostbakken en daarachter een paar fruitboompjes en kleinfruit. Ook de kinderen wilden een eigen moestuin dus met een paar snoeitakken van de catalpa van de buren heb ik dit gemaakt. Nu maar wachten op plantjes! Hopelijk is de kas snel klaar dan kunnen de tomaten, paprika's en pepers erin. groetjes Kim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
peet van oosten Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 wat leuk zeg .wel succes er mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Kim, welkom op dit forum. Ik lees vaker dat als mensen aan een moestuintje beginnen, het elk jaar weer uitgebreid wordt. Wat heb je een leuk stukje voor de kids apart gehouden Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Ja helly bereidt ze thuis alvast maar voor Welkom Kim, de kas komt daar plastic overheen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Hoi en WElkom!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berti Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 hai kim ook van mij een warm welkom!! ziet er goed uit allemaal en veel plezier op dit forum....zit er zelf ook nog niet lang en is leukste forum ever.... zonnig weekendberti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickT Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Hallo Kim en welkom op dit forum. Je moestuin ziet er prima uit Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim 2011 Posted April 3, 2011 Author Share Posted April 3, 2011 Op de kas komt gewoon glas, we hebben nu de dakgoten er ook op en dan kunnen we verder bouwen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Ja helly bereidt ze thuis alvast maar voor Daar ben ik heel druk mee bezig! Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts