Geplaatst: 31 december 201312 j Auteur iedereen een fijne jaarwisseling!!!!!ik zeg: PROOST op 2014!en laten we als mens weer net zo leven en genietenmet een en een warme en voor de mensen voor wie 2013 een pechjaar was............vanaf morgen 1 januari 2014 wordt het beter!!!!!! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 31 december 201312 j Ik wens alles en iedereen een mooi tuin-vol en inspirerend jaar toe, dat het goede mag doorgroeien [*]
Geplaatst: 31 december 201312 j Iedereen een mooi eindejaar toegewenst, en voor 2014 een goede gezondheid, veel geluk en veel groenten !
Geplaatst: 1 januari 201412 j 1 januari..de beste dag van het jaar Mag ik de eerste zijn jullie voor dit jaar een groeizaam jaar te wensen..met veel zon(nebloemen) en groen(te) en ander tuinplezier! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 januari 201412 j Een fijn, succesvol, mooi, aangenaam en groeizaam 2014 toegewenst allemaal! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 1 januari 201412 j goedemorgen allemaal, lekker geslapen? Een goed jaar gewenst, gezond en vrolijk
Geplaatst: 1 januari 201412 j Oef,,, dat hebben we weer overleefd Hoeveel ik bijgekomen ben zal ik maar niet aan de grote klok hangen maar het heeft allemaal goed gesmaakt.Voor iedereen een jaar vol voorspoed en een goede gezondheid.Een tuin zonder onkruid, slakken, rupsen, schimmel en andere ziekten wens ik jullie maar of de goede bosfee dat kan verwezenlijken??????? Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 1 januari 201412 j Iedereen de Beste Wensen!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 1 januari 201412 j Iedereen een groeizaam, goed en bovenal gezond 2014! Laten we hopen op een mooie lente, zomer en herfst waarin er veel groente grootgebracht kan worden .
Geplaatst: 2 januari 201412 j Iedereen een mooi en gezond nieuwjaar De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Geplaatst: 4 januari 201412 j Het kan nog...... terug van even weggeweest. Iedereen de allerbeste wensen voor 2014.
Geplaatst: 6 januari 201412 j Ook terug van weggeweest, pc stuk (nog steeds, maar gelukkig kan ik nu tijdelijk op een andere terecht) en wat gezondheidsdingetjes.Ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2014!!!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.