Geplaatst: 11 maart 201411 j halflange radijsjes. Nu hopen dat ze geoogst kunnen worden voor we eind mei verhuizen.
Geplaatst: 11 maart 201411 j Nog een extra pot rucola. Ik had zo'n vermoeden dat ik aan 2 vakken in de MM2 bak echt niet genoeg zou hebben aangezien er hier nogal wat daarheen gaat, dus maar even wat extra gezaaid. Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Geplaatst: 11 maart 201411 j Erwtjes geplant, Delikett, van Sluis Garden en dus van Monsanto.Zes bolletjes in een P9 potje maar eerst een dag laten weken op een talloor in lauw water. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 11 maart 201411 j Vandaag een heel zakje bieslookzaadjes aan de grond toevertrouwd met mijn ajuinen ga ik wachten tot morgen ze gaven vandaag nog lichte nachtvorst hier en ik vertrouwde het toch niet helemaal.
Geplaatst: 12 maart 201411 j Nog 2 rijtjes spinazie gezaaid, rabarber, bloedzurkel en zurkel geplant, aardbeiplantjes verplantEn de eerste 2 bloemkolen en broccolli in volle grond geplant, worden wel nog afgedekt voor de nachtvorst
Geplaatst: 12 maart 201411 j Ik foetel een beetje: ik heb gisteren weer een aantal tuinbonen gezaaid "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 13 maart 201411 j Vandaag de Indigo Rose tomaat binnengekregen en direct in een potje gezaaid binnen.Ben echt benieuwd naar deze tomaat. Mijn moestuinseizoen
Geplaatst: 13 maart 201411 j Niets zaaien, maar wel een berg aan nieuwe pootpatatjes ogen laten krijgen.... Vandaag een lading binnengehad van "Leven van het land".Soorten:Bamberger hörnchenRosalindePink fir appleBlauwe congoen All blue...Erg benieuwd!!
Geplaatst: 13 maart 201411 j vandaag gezaaid:- koolrabi- mosterdblad- nog eens een poging sla 'tasty en tender' en aardbeisla- tomaat Coeur de boeuf, Sweet million, Golden cherry, Moneymaker en ananastomaat- stinkertjes
Geplaatst: 13 maart 201411 j Snijkool, rucola, twee soorten radijs gezaaid. Twee soorten sjalotten en witte uien gepoot.
Geplaatst: 13 maart 201411 j Tuinboon Aquadulce, 3 x wit, en als laatste soort "Blijde doos"... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 maart 201411 j Auteur Gezaaid, volle grond: Raapsteel / Meiraap / Lente-ui / Wortel Karnavit / Radijs Plum Purple / Radijs Amethist / Parijse Worteltjes Veldsla / Spinazie Scherp Zaad
Geplaatst: 13 maart 201411 j Aardappelen Charlotte gepoot.Prei gezaaidKnolselder gezaaidBloemkool (type all year round) gezaaidTomaten zaadjes laten voorkiemen, gaan waarschijnlijk morgen de kas in.
Geplaatst: 14 maart 201411 j 2e lichting eisbergsla, 2 soorten radijs en pluksla..van sla kan een mens nooit genoeg hebben ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Geplaatst: 14 maart 201411 j St.Jans uitjes en oerprei uitgeplant. Witte uitjes snowball gepoot.Stengel uitjes Red beard, South port red Globe, Ishikura en White Lissabon gezaaid en rode bieslook Red ninja. http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 14 maart 201411 j Auteur In bloembak voorgezaaid en ter kieming binnen gezet: - Zeekool - Palmkool- Dwergbloemkool- Hon Tai Sai Rood- Kailan Happy Rich F1- Kailan Dara- Purple Extra Early Sprouting Broccoli "Rudolph"- Purple Early Sprouting Broccoli- Purple Sprouting Broccoli "Red Arrow"
Geplaatst: 14 maart 201411 j choisya ternata gestekt, hoop dat dat nu kanrode pimpernel uitgeplant, krijgertje
Geplaatst: 14 maart 201411 j Nog wat pluksla, rucola en radijsjes in een bak. De lichting van vorige week is al mooi aan het kiemen . En in een andere, diepere pot paarse worteltjes gezaaid, en wat plantuitjes bijgepoot.
Geplaatst: 14 maart 201411 j Zaad van de Trostomaatjes uit hun pot met water gehaald en binnen voorgezaaid net als de zoete punt paprika. Toch wel benieuwd hoe die laatste het gaan doen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.