Connie Geplaatst: 4 mei 2014 Geplaatst: 4 mei 2014 Vandaag nog een rijtje uitjes gezet en zonnebloemen verpoot. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
mijke Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Ik heb net gezaaid rattenstaartjes, mexicaanse komkommer, broccoli, hertshoornweegbree, snijbiet, spinazie en krootjes. Alles binnen in potjes want die laatste 5 zijn in de tuin niet opgekomen en/of op opgesmikkeld door deze of gene. Nu ga ik ze trachten uit te planten als ze wat groter zijn, in de hoop dat het dan minder snel hapslikweg is Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
Jane Doe Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Struikbonen van tray naar pot verspeend, 61 stuks zijn bijna alle opgekomen. Quote
kenbeimer Geplaatst: 7 mei 2014 Geplaatst: 7 mei 2014 Tijdens de moestuinforumdag nog de kleinste zaailing op de zaailingen tafel, nu al in de volle grond. (Vandaag geplant) Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Kim Geplaatst: 7 mei 2014 Geplaatst: 7 mei 2014 Hij ziet er anders al groter uit . Vandaag paarse worteltjes, kastanjewortels en pastinaakjes gezaaid en de aarde maar afgedekt met wat plastic zodat het wat vochtig blijft. Quote
frisoschaap Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 vandaag niet veel gedaan in de tuin. was de hele dag regen. heb wel even wat ;uitlopers van mijn frambozen verwijderd Quote
prettig gestoord Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Wat zomerpreien uitgeplant tussen de buien door dus die kunnen gelijk inregenen.De winterpreien uit de pot in de volle grond gezet, kunnen ze nog een maandje of zo groeien voordat ze op hun definitieve plek komen.Toen maar weer rap naar huis voordat we doorweekt waren! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
aalterse-willy Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Vandaag nog wat gezaaid ja, drie soorten bloemkool, rode kool, witte kool, savooi kool, spitskool en spitskool voor choucroute te maken. 68 zaadjes totaal, zo een stekbak vol.Waar ga ik die ooit uitplanten??? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Leuk is dat zaaien en dan verspenen en dan waar planten? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Ik kan ze op het landje van de patatten planten, eerst een paar keer verpotten tot het vrij is, hebben ze ineens ook een goed gevormde wortelkluit mee. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Piroska Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Wat zaaiuien tussen de worteltjes uitgeplant. Verder gezaaid: Turkse spinazie, snijselderij, red velvet sla, kleinduimpje sla, ijsbergsla, radijs, bosui, pastinaak, ford hook gem meloen, bloedzuring, koolrabi, pak choi green stem, Parijse worteltjes, flat boer Ford pompoen, koolraap, winterwortel tussen de tomaten oh en nog opnieuw okra, de plantjes zijn verdroogd. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
geertlaurent Geplaatst: 10 mei 2014 Geplaatst: 10 mei 2014 Met zo'n regenvlagen viel er niet veel te doen. Wel nog een nieuw aardbeien soortje bij de rest van de collectie uitgeplant. Doordragende Sweet Eve, ben is benieuwd of het even lekker is als wat de uitleg deed vermoeden. Binnen de paprikas naar hun definitieve potten omgezet. De 3 stuks die overbleven staan (voorlopig) in de SQFG moestuinbak. Quote
marcostuin Geplaatst: 10 mei 2014 Geplaatst: 10 mei 2014 ik had nog wat te kleine aardappelen om op te eten dus heb ik ze maar in de grond gestopt, en na hier op de site gelezen te hebben wat zomerwortel zaad in een bakje met water gedaan om voor te kiemen, want in de volle grond is er niets opgekomen.... dus nu eerst ff voorkiemen en dan zaaien. Quote
Jane Doe Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Zonnebloemen gezaaid voor kousebandbonen. (Deze maand 2 x zaden op de post doen, niet vergeten.) Quote
jootje Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Gezaaid: witlof, koolrabi, okra, sierkomkommer, spinazie. Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Geplant: Rode topinamboer bij de aardappelenGele topinamboer achter bij het pompoenbedKruisbes W.IndustryRijtje andijvie Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Wenwolf Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Rijtje regenboog radijsjes uitgedund en opnieuw uitgeplant,voorgezaaide bietjes en spinazie uit het Deka-tuintje van mijn zoon uitgeplant (voor)gezaaid, stoksperziebonen, kropsla en ik wacht al een week op het ontkiemen van rode peper en artisjok..duurt dit lang normaal? Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 Gezaaid: 2 rijtjes pastinaak. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 2 weken terug voorgezaaid : Wieringer witte Langstro erwten, vanmiddag uitgepoot aan hek op de tuin. Quote
geertlaurent Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 De plantjes van Aalterse-Willy de grond in gezet: - meloen- pompoen- (ijsberg?)sla- ramenas Pepers en tomaten omgezet naar potten, deze staan voorlopig nog even binnen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 2 weken terug voorgezaaid : Wieringer witte Langstro erwten, vanmiddag uitgepoot aan hek op de tuin. Ik hoop dat je een hoog hek hebt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 13 mei 2014 Geplaatst: 13 mei 2014 gezaaid citroenkomkommer.geplant 5 tomaten in de kas, 1 aubergine in de kas en wat winterprei uit het zaaibakje tijdelijk ook in de kas geplant. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.