Geplaatst: 10 maart 201411 j http://www.ad.nl/ad/nl/9124/Het-weer/article/detail/3404740/2013/03/06/Volgende-week-grote-kans-op-sneeuw.dhtml Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 10 maart 201411 j dat nieuwsbericht duikt ook opeens overal op dit topic gaat over het weer in 2014, niet het weer in 2013 (kijk eens naar de datum van het nieuwsbericht)
Geplaatst: 10 maart 201411 j Zelfs met het kopiëren zag ik het niet wat gemeen! Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 10 maart 201411 j Heerlijk weer vandaag, heel de dag asperge planten gerooid in het zonnetje Omdat het kan.
Geplaatst: 10 maart 201411 j wat denken jullie...krijgen we echt nog een vorstperiode?dus wel deze week dingen in de volle grond of toch ff wachten tot.......onze Vorst Maxima aangeeft boven +5 Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 10 maart 201411 j Volgens onze weerman gaat het overdag toch niet meer gebeuren.En 's nachts lichtjes.
Geplaatst: 10 maart 201411 j tja..in belgie hebben jullie natuurlijk een heel andere Vorst en Maxima...... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 10 maart 201411 j Zelfs met het kopiëren zag ik het niet wat gemeen!hahaha en ik dus ook niet niet nietzegt een heel domme greet..... dus voor onze Vorst er achter komt maar een maxima aan zaden zaaien Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 10 maart 201411 j tja..in belgie hebben jullie natuurlijk een heel andere Vorst en Maxima...... Ja, die van ons zijn niet zo knap....
Geplaatst: 15 maart 201411 j Vandaag eerst 22 graden, dan vanmiddag omslag naar 12.. met storm, wind onweer en hagel..... zeggen ze. (zal wel meevallen, doet het meestal)
Geplaatst: 15 maart 201411 j Hier ook zo iets. Vanaf 5 maart aan een stuk door zon gehad en veel dagen 18 graden of meer. ..nu plots is het grijs buiten, 6 graden en het miezert zelfs een beetje. Heerlijk voor de plantjes trouwens We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 maart 201411 j ik hoop wel dat het vandaag nog ff droog en niet AL te koud blijft, want we gaan vandaag met de hele buurttuin alles wieden, omwoelen, egaliseren en dan 5 kuub aarde en 5 kuub compost verdelen
Geplaatst: 15 maart 201411 j Auteur Daar word je warm genoeg van denk ik zo... regenjas mee, laarzen aan.
Geplaatst: 15 maart 201411 j het bleef droog en zelfs af en toe een zonnetje \o/ Vooral dat het droog was en dat het (behalve het laatste uutrje) niet hard waaide is wel prettig als je de gansche middag tuinaarde en compost moet scheppen en rijden. Nat lijkt me dat maar een onprettig klusje, en wind is ook niet heel handig dan. Maar het was gelukkig prima dus!
Geplaatst: 18 maart 201411 j Auteur Allergisch voor pollen? Hooikoorts?Volgens de buienradar 'vooral boompollen in de lucht'.http://zomerradar.buienradar.nl/pollen-hooikoorts-weerbericht Hier is het grijs en zal er vanavond regen vallen. Ben benieuwd hoeveel.
Geplaatst: 18 maart 201411 j Van mij mag het nu wat regenen... M'n waterput is zo goed als leeg en ik moet me héél erg diep bukken om er iets uit te krijgen... ( Heb er rugpijn van )Alleen de wind die ze zaterdag voorspellen mag achterwege blijven... M'n kas staat nu wel goed vast maar ik wil geen verdere beschadigingen...
Geplaatst: 18 maart 201411 j Nu staan er pepers in de serre en gaat het terug wat kouder worden Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 18 maart 201411 j Auteur Ik zou ze maar rap weer naar binnen halen. Brrr.... Hier kwam eventjes de zon erdoor, en in de kas was het net even lekker maar het automatische raam bleef dicht.
Geplaatst: 18 maart 201411 j Hier begint het nu te miezeren. Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 18 maart 201411 j Was zoiets als een druppel op een gloeiende plaat, voor ik uitgeschreven was was het alweer gestopt Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 18 maart 201411 j In de kas staat gelukkig niets dat niet vorst-bestendig is. En dan nog is alles afgedekt met vorstdoek. Volgens het weerbericht zou het tegen einde volgende week terug wat warmer moeten worden.Eigenlijk klagen we nu dat het frisser wordt, terwijl dat "frisser" de normale temperaturen zijn van het jaar.Hoe dan ook, m'n tomaten - butternut - en auberginekiemen staan op de vensterbank in de veranda ( niet geïsoleerd ), kunnen ze gelijk mee wat "afharden" terwijl ze toch nog vorstvrij blijven.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.