deduk Posted January 18, 2014 Posted January 18, 2014 Hallo allemaal,Ik ben Erica en sinds een paar weken ben ik me aan het verdiepen in het kweken van oesterzwammen en champignons. Op het forum is goed veel informatie te vinden hierover, dus ik heb inmiddels al wat uurtjes hier doorgebracht. Mijn eerste poging om mycelium van oesterzwammen op karton te laten groeien is inmiddels mislukt (volgens mij omdat ik te vaak het bakje open deed om te kijken). Gisteren ben ik met mijn tweede poging gestart. Intussen lees ik lekker door hier op het forum en leer ontzettend veel van wat er allemaal te vinden is! Ook heb ik het plan opgevat een ''aardbeientoren'' in een plastic vat te maken, daar zag ik ook al mooie voorbeelden van op dit forum. Voorlopig ben ik hier dus nog vaak te vinden!Groeten, Erica Quote
Stan Posted January 18, 2014 Posted January 18, 2014 Welkom en leuk dat je ook voor de paddenstoelen gaat heb je vragen stel ze gerust. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Posted January 19, 2014 Posted January 19, 2014 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aggi3 Posted January 19, 2014 Posted January 19, 2014 Welkom Quote Een tuin moet het poetische en het mysterieuze combineren met een gevoel van sereniteit en vreugde.
deduk Posted January 19, 2014 Author Posted January 19, 2014 Dank jullie wel. En Stan, kijk maar uit wat je zegt want ik denk dat er nog heel veel vragen gaan komen! Quote
HuubvG Posted January 19, 2014 Posted January 19, 2014 Welkom, veel plezier hier op het forum en heb jij effe geluk dat wij hier ene 'Stan' hebben... Quote
roosmarij Posted January 30, 2014 Posted January 30, 2014 Hallo Erica, welkom! Dan ga ik mooi meelezen, want ik heb ook vragen over oesterzwammen.... Veel succes met het opzetten van je kweek en veel plezier op het forum! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Recommended Posts