Bit Posted January 25, 2014 Author Share Posted January 25, 2014 giga-ding, groeide als een gek en vulde een kwart van mijn kas, en deed verder niksTamarillo bloeit ook pas na 2 a 3 jaar dacht ik? Dacht ik eigenlijk niet, maar zou wellicht kunnen ( nooit nagezocht ) Maar als dat echt zo is, hoef ik m niet. Handenbinders zat. Ding doet het in 1 seizoen, wat ie doen moet, of anders maar niet. Edit: zou eigenlijk best es kunnen ja. Had in het voorjaar namelijk een plant gekocht en niet zelf gezaaid. Plant met best dikke voet. Duidelijk een stek uit een kas. Zak overjarig hout zijn >?Maar goed. Ik zal het nog uitzoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 The tree grows very quickly and is able to carry fruits after 1.5 to 2 years Hmm dat wist ik ook niet. Maakt het wel een lastpak inderdaad. Kan ik beter iets anders voor je meenemen dan, muizenmeloentje iets voor je? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted January 25, 2014 Author Share Posted January 25, 2014 1 muizenmeloentje genoteerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jizkaha Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Euhm Bit, ik wil niet zeuren maar volgens mij bedoel je mij met Jiskalia. Althans dat hoop ik want ik wil zou wel heel graag die ananas en chocolademunt van je krijgen... Is genoteerd hoor, je stond er al tussen , alleen vanmorgen stond je er 2 x tussen. Nu samengevoegd. Je munten én je stekje eeuwige moes. Quote Zelluf doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Bit mag ik van jou nog lambada aardbei?Ik heb voor jou wel een meloenpeer stek/plantje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 Ja hoor. Dat mag. . Het is nét kwartetten hier met al die topics Ik pas de 1e post nog aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 zou ik deze ook nog mogen AppelmuntBasilicummuntBananenmuntCitroenmunt Rode bes : Jonkheer van Tets. bedankt super lief van je heb ik na mijn onderwater tuin weer lekker munt Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Bit vergeet je lijstje niet aan te passen. Heb je toevallig ook Buddleja flower power? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted January 27, 2014 Author Share Posted January 27, 2014 Nee, De Buddleja weyeriana 'Bicolor' (FLOWER POWER) heb ik niet. Ik heb de oorspronkelijke weyeriana, wel een beetje vergelijkbaar in kleurstelling, op het paars na, en de bloemvorm is meer bollig dan pluimvormig. Vind de oorspronkelijke wel wat mooier dan de schreeuwlelijke 'Flower Power' , wat overigens een kruising is van een Davidi en een Weyeriana. De Flowerpower is voor een tientje te koop online. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monika Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Zou ik van jou het volgende mogen:CitroenmuntGrapefruitmuntLavendelmuntMentha piperitaBananenmunt Ik heb diverse lekkere tomatensoorten, een die er echt uitsprong vorig jaar was de Lollipop (misschien dat je die al hebt). Wat vind je van een paarse en/of gele tomatillo, komkommer Armenian yard long en ananaskers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted January 29, 2014 Author Share Posted January 29, 2014 Genoteerd. En ja hoor, doe maar 1x Tomaat Lollipop plantje. Verder niks hoor ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 1, 2014 Author Share Posted February 1, 2014 Wie zaait er sowieso Palmkool, en kan er 1 plantje ( ééntje ) voor me meenemen naar de MTFD ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Ik krijg palmkoolplantjes en kan jou er een geven? Ik vraag wel even of ze er een extra wil zaaien. Ik wil vragen of je, als je nog aardbeien over heb, je aan mij wilt denken..ik kan nog een heel rijtje kwijt als aanvulling. Mieze`s heb ik aardig wat..de andere niet. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 1, 2014 Author Share Posted February 1, 2014 Dat is goed. Zal ik ze dan maar niet in van die grote potten zetten en in gewone p9 of net wat groter ?Paar Lambada's , paar Florence, een paar anderen ? Doordragers heb ik nauwelijks meer. is dat erg ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Heel erg Hey dat is fijn..maak ik hier nog even een rijtje grond klaar om ze te ontvangen. Nee niet in megapotten joh, misschien samen in en bak? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Bit zou ik ook nog ananas munt en chocolade munt mogen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 1, 2014 Author Share Posted February 1, 2014 Ja hoor ! genoteerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 2, 2014 Author Share Posted February 2, 2014 Toevoeging aan mijn wensenlijstje ( zag dat Jet daar om vroeg en dat bracht mij op het idee ) : 1 artisjokke-plantje, mag van zaai dit jaar zijn. Mogen er ook 2 zijn ( voor als er 1 doodgaat ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Bit wat is de buddleja? wil je iets van munt ruilen? kijk even op mijn lijstje ajb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 Geef maar aan welke munt je wilt hebben hoor, hoef er heus niet iets voor terug he ? Wat een Buddleja is ? Vlinderstruik ? Buddleja is een vlinderstruik. De Buddleija weyeriana is de gele soort, een andere dan de gangbare. Maar daar ben ik helaas nu complèt ! ( alle stekken gereserveerd. Volgend jaar weer ). Wil je een rode ( roodpaars, maar erg rood ) : de Buddleja daviddi 'Royal Red' , dan heb ik er nog 1 voor je. ps. Ik zag in jouw lijst de Mirabelis Jalapa staan. Als je daar 1 plantje voor me zou hebben ? Plantje aub. Geen zaad. Zaai jij neem ik aan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Owww hahaha had het zaad wou er dit jaar niets mee doen, maar ga wel proberen dan. Ik heb binnekort ook waarschijnlijk palmkool. Ik heb niet echt een voorkeur hoor voor de munt. Kijk maar wat je kwijt kan. Ben blij met alles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Word zo n vlinderstruik eigenlijk groot? zou het wel leuk vinden, maar moet niet kollesaal zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 Wordt altijd wel wat groot ja. Je kan hem met snoei wat intomen , ook het jaar door, en elk voorjaar kort snoeien, maar groot wordt ie toch ja. Ik neem een paar verschillende soortjes voor je mee van de munt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Dank je wel Bit. Ik laat de vlinderstrui maar even zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estemy Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 Heb je nog een beetje ruimte in de auto, want ik wil ook heel graag een beetje chocolademunt + fruitmunt (maakt niet uit of het appel, grapefruit of banaan is, wat je maar over heeft, ze lijken me wel allemaal spannend)?Kijk ook naar mijn lisjtje als je wil ruilen. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts