geedee Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 of n aanhangertje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 13, 2014 Author Share Posted April 13, 2014 Een paar foto's over as zondag. Stekken ed.Nynkef is bereid 2 kratjes met stekken mee te nemen voor me. Bv de Delphiniums, alleen maar voor Erny en Appelvrouw: Neem ik misschien de planten voor appelvrouw een week later mee naar Fr, dat lijkt me slimmer. Maar dan nog. Planten zijn al best groot, ook andere dingen.Er zijn ook tegenvallers. Even een foto van mijn muntsoortenverzameling vandaag: Van alle soortjes zijn er dus 2 ( zichtbaar ) niet of nauwelijks aanwezig. Ze komen of zeer langzaam, of ze zijn bijna weg. Dat is de gewone gembermunt ( de bonte doet het wel, maar dat is op zich nog een stek ( van Dennis geloof ik ?, en een klein plantjes, maar doet het in ieder geval wel ) en de bananen munt. Reden weet ik niet. Misschien zijn ze gewoon moeilijker dan de rest ? Ik heb ze vanmiddag wel gestekt, maar het is echt niet veel soeps hoor !! De Banananmunt is nét an 1 mini-takje per persoon ( 3 vroegen er om ). Er zat gewoon niet meer in de grote pot Dan RvO. Die krijgt wat Rubus arcticus. Dit is m : Er komt zelfs een bloemetje in. Maar de blaadjes zijn bijna allemaal aangevreten of zelfs weggevreten door ? Lijken wel zandvlooien ( bladrandkever ) Weet niet. Plant doet het wel. Rest van de gevraagde spullen gaat wel dacht ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Ik ben blij..de delphiniums zien er prachtig uit Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Met de banaan en gembermunt had ik ook altijd 'problemen'. Kwamen laat op, of van de hele pot (die vorig jaar volstond) maar 1 sprietje. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 Nog op de valreep : wat poters : Niet heel veel hoor. Maar om wat uit te proberen misschien ?Ik heb nog wat : Friese Gieltjes ; nog wat Rozeval ; nog wat Blaue St Gallen ; nog wat Pink fir AppleVan alles nog maar een stuk of wat poters hoor. Wat ik over heb komt anders op de zaaitafel terrecht. Pootaardappeltjes neem ik mee in een paar eierdozen, dat is de meeste ruimte ook weer niet.Wie wil er sowieso een paar ? Heb er van elk soortje een stuk of 8 a 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Ik wil er wel enkele van je proberen Bit,2 van een soort is wel zat. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Mag ik wt friese gieltjes? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 Beiden : ja hoor. Neem ik die poters al wel mee zondag, kunnen ze er vlot in Jet. De rest voor jou komt dan de week er op. Tomaten neem ik ook as zondag mee denk. De Vermiculiet komt later. Dat neemt zo veel ruimte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Als je voor mij 3 Rosevalletjes hebt zou ik dat leuk vinden Die mogen vrijdag al, scheelt je zondag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Zou ik ook nog Rozeval mogen, als je er nog hebt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Oh een paar van die Pink fir Apple graag Bit! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 Vanmiddag op de tuin, zag ik een stek van de rozemarijn staan. Weet ik haast zeker dat die óók mee moest ( voor borderrose ? Jasmin ?? ) voor iemand. Staat al bij de spullen. Maar ik kan niet in de lijst ontdekken voor wie die was. Weet iemand dat nog ? Ik neem hem wel mee hoor. Maja. Ook weer sonde van de ruimte als het niet nodig is, helemaal niet moet. pff. wat een gedoe eigenlijk dit ..... whahahha En wat een naamkaartjes makerij zeg ! hahaha klaag klaag..... ( valt mee hoor ) Ik heb er zin in zondag.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 En iemand nam een stek voor mij mee van de Brugmansia ( eentje die goed geurt ) Maar ja. wie wás dat nou ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Als je genoeg hebt ik ook graag 2 á 4 van de Pink fir Apple... Heb ter ruil wel een paar Tiamo'tjes bijvoorbeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Vanmiddag op de tuin, zag ik een stek van de rozemarijn staan. Weet ik haast zeker dat die óók mee moest ( voor borderrose ? Jasmin ?? ) voor iemand. Staat al bij de spullen. Maar ik kan niet in de lijst ontdekken voor wie die was. Weet iemand dat nog ? Ik neem hem wel mee hoor. Maja. Ook weer sonde van de ruimte als het niet nodig is, helemaal niet moet. pff. wat een gedoe eigenlijk dit ..... whahahha En wat een naamkaartjes makerij zeg ! hahaha klaag klaag..... ( valt mee hoor ) Ik heb er zin in zondag.... Ik had er 1 gevraagd aan je via pb, nav de bosgeelster. Ik krijg er ook 1 van Erny maar ik wil op safe spelen, al 3 jaar zit ik met dode rozemarijn.. edit: maar ik weet nu dat je ze dus niet in een pot moet houden Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 17, 2014 Author Share Posted April 17, 2014 Ow... Dat was ik echt vergeten alweer. Neem ik er 1 mee, en dan zien we wel. Die ene staat al in een vrij zware pot. De andere staat in een nog veel grotere pot en erg zwaar ( 2kg minimaal ) Dus die wou ik maar niet meenemen. Was het niet Jasmin of Borderrose ( ik dacht eigenlijk naar aanleiding van dat topic over zieke rozemarijn ofzo ? ) die er 1 wilde, dan heb jij m Piros. Deie andere ( grotere ) is echt te zwaar. hmmm. toch niet slim opgelet Bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Bit ,die Brugmansia staat al voor je klaar,gelabeld en wel .Wil je ook nog en roze?? Die ruikt iets minder,maar heeft dan weer een prachtige bloem. Heb je eventueel wat pootaardappelstjes voor mij?Ik heb dan wel niet eens zoveel geruild, maar jee,wat een uitzoek-en labelwerk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 26, 2014 Author Share Posted April 26, 2014 Blijk ik voor iemand ( ik weet nu al niet meer voor wie ) akelei te hebben beloofd. Die heb ik dus helemaal niet meegenomen, die stonden nog in potjes op de tuin. Gisteren maar aan de buur meegegeven.Mijn excuses. Lullig, ik weet t, maar gewoon helemaal vergeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Geeft niet hoor Bit, volgend jaar nog een kans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 OOO, je hebt die prachtige pioen als nw avatar..wat is hij mooi! Volgend jaar zou ik hem in het echt willen bewonderen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts