Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

MTFD ruillijst 2014 Jet

Featured Replies

Geplaatst:

Heb je eigenlijk wat aan dit soort zakken? Ik had er vorig jaar wat voor je bij gedaan, maar er valt weinig aan te knopen denk ik. Door die gouden band? Ik heb er niet heel veel hoor... gewoon een aantal.

Foto297147661395994762.jpgFoto297232551395994768.jpg

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zou ze kunnen gebruiken om mais in op te hangen en te drogen...stel dat ze niet in het midden zijn opengescheurd? Vorig jaar had ik ook veel gele en oranje aardappelzakken ( van jou en van Thea?) die zijn daar perfect voor..hang ik onder het houthok in de wind...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Die van mij waren houtzakken.

Als je deze nog zou willen kan ik mijn zoon vragen?

En Gemma neem je Pepino voor je mee ,heb ook nog een brave Hendrik?

Graag ruilen voor de gele en rode aardperen?

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:
  • Auteur

O dat is prima Thea. De rode aardperen heb ik in een potje zitten, en ik zag er een al opkomen. De gele ga ik even checken..zitten in een mand met aarde ter bewaring.

Ja graag nog wat van die zakken..

Geplaatst:
  • Auteur

Is er iemand die misschien een stek kiwibes heeft staan? Het liefst een zelfbestuiver (Issai)...

Geplaatst:

Nee sorry, die heb ik niet voor je.

Maar wat ik vragen wilde, zou ik van jou ipv die Blauhildes de Chataigne droogbonen mogen? Die lijke me bij nader inzien nog leuker eh lekkerder

Geplaatst:
  • Auteur

Dat zijn ze ook. Er is wel een verschil hè..de een is een droogboon, de ander een sperzieboon. Maar je krijgt gewoon allebei

Geplaatst:

Top dankjewel (ik weet het verschil tussen sperzie- en droogbonen hoor )

Geplaatst:
Koolrabi's zijn gezaaid en gekiemd (wel nog behoorlijk klein, eerste echte blaadjes komen er net aan), gele tros is gezaaid maar nog niet gekiemd (maar ik heb er 9 te veel gezaaid, dus dat moet vast goed komen). Ik plak dit ook even in jouw topic!

Bij deze dus. Graag forellenschluss sla zaadjes

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

5 spitskoolzaailingen doen het redelijk goed voor je

Geplaatst:
  • Auteur

Fijn Nynke!

Geplaatst:
  • Auteur

prima!

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb vandaag enkele mini helleborusjes opgepot,,helleborus argutifolius. Verder heb ik twee wolmuntjes over.

Geplaatst:

Er zijn genoeg artisjokken opgekomen, dus ik heb 2 artisjokken en 1 Kermit aubergine voor je .

Bzzzz...

Geplaatst:
  • Auteur

Dank Dank! Ik ga vandaag meteen een stukje ervoor vrijmaken..vlak voor mijn balkon. Deze geven het eerste jaar al bloemen naar je weet?

Geplaatst:

Ja, dit soortje is geselecteerd op vroeg bloeien en zou in het eerste jaar al een oogst moeten leveren.

Bzzzz...

Geplaatst:
  • Auteur

Super!!

Geplaatst:
  • Auteur

Nog een klein weekje en dan moet ik alles ingepakt hebben...ik heb nog staan voor wie wil:

twee x knolletje Taro

2 opgepotte rode aardperen

2 x wolmunt.( wie had er al om wolmunt gevraagd eigenlijk..ik kan het niet meer vinden)

Eventueel zaailingen helleborus..en nog wat zaden hier en daar.

Nog 10 haagbeuken, 1 wilde kers, 2 acers en 3 gewone groene beuken..alles eenjarig en ingekuild.

Ik hoef niet te ruilen hoor, wie er blij mee is?

Vanuit de groep Franse tuinierders is er een vraag om pepers gekomen..dus als er iemand nog teveel pepers heeft en mij wat wil geven? Ze zullen een mooi tweede leven krijgen in een Franse kas

Geplaatst:
  • Auteur

Wat mij betreft zijn ze voor jou. Het zijn dus allemaal eenjarige..dan gooi ik ze in een grote pot samen..de acers wil je ook?

Geplaatst:
Vanuit de groep Franse tuinierders is er een vraag om pepers gekomen..dus als er iemand nog teveel pepers heeft en mij wat wil geven? Ze zullen een mooi tweede leven krijgen in een Franse kas
ik zal eens kijken wat ik nog kan missen .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:
  • Auteur

Dank Stan..ik wacht het rustig af

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.