appelvrouw Geplaatst: 12 april 2014 Auteur Geplaatst: 12 april 2014 Ik wil ze wel graag. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Ik zet die cassissalie (vreemd woord...) voor je klaar, die vorig jaar hier is blijven staan. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 13 april 2014 Auteur Geplaatst: 13 april 2014 O, dat is leuk: Wil je hem niet zelf? Want dan neem ik van jou gewoon een stekje... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
SuusP Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 De snijbietjes die ik voor je had gezaaid hadden wat pech. Ik heb er nog 4 over, sorry Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Nee, ik wil het aantal niet-winterharde-planten wat beperken hier. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 13 april 2014 Auteur Geplaatst: 13 april 2014 De snijbietjes die ik voor je had gezaaid hadden wat pech. Ik heb er nog 4 over, sorry 4, mooi toch? Komt wel goed.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nynkef Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Ik heb ook wel wat snijbietplantjes voor je als je er nog wat wilt ? Ze zijn welnog maar een paar cm hoog Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 april 2014 Auteur Geplaatst: 14 april 2014 Ja, ik weet niet of ik die plantjes met iemand anders of Suus zelf deel nog..je kunt er altijd een of 2 meenemen? Graag Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Ik heb nog 3 mooie wortels van de kurkuma-plant kunnen kopen..lekkere dikke..is er iemand die er ook een wil? Ik heb er nog 3 over... En ik zoek dringend zaad van vlijtig liesje, coreopsis en enkelvoudige gele afrikaantjes ( tagetes) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Monika Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Ik wil er wel heel graag een Wat zou je ervoor terug willen? Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Je hebt niet toevallig phloxen in de tuin waar je een stuk van af kan steken? Of een van de zaden die ik zoek? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Monika Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Ik heb wel tagetes, maar weet niet of het gele zijn. Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Ja, en dan wil ik ook nog enkelbloemig Iets anders leuks misschien? Bloemen? Stukje hosta? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Monika Geplaatst: 16 april 2014 Geplaatst: 16 april 2014 Ik heb veel (diverse) zonnebloemen en de mirabilis jalapa limelight is ook goed opgekomen. Voor de rest nog heel veel zaadjes van bloemen, zal vanavond even kijken. Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 april 2014 Auteur Geplaatst: 16 april 2014 Paar verschillende zonnebloemen in een potje? Leuk! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Indy Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Kan ik je nog blij maken met een knalbarbieroze pioenroos stek? Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 Leuk Indy! Kan die ook in de pot? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 Heeft er iemand misschien zaad van coreopsis (meisjesogen) ik ben bij verschillende winkels en markt geweest, nergens had men het Ik kan betalen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
SuusP Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Coreopsis baby gold, nog een beetje over! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
RvO Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Heeft er iemand misschien zaad van coreopsis (meisjesogen) ik ben bij verschillende winkels en markt geweest, nergens had men het Ik kan betalen Hoi Jet, Mocht het niet lukken, eind volgende week ben ik - bij leven en welzijn - in Hoogeveen. Sowieso wil ik dan "even" bij Van der Wal langs. Misschien hebben ze daar zaad van Meisjesogen. Ik had je nog tijdschriften van VELT beloofd, daar kan een zakje zaad gemakkelijk bij. De rest even via pb wat mij betreft. Groet. Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 Suus graag. Een beetje afhankelijk van hoeveel ik daarvan kan zaaien neem ik je aanbod aan Remy. Het is voor de dorpstuin..thema eetbare bloemen. Nog twee knolletjes kurkuma over..één daarvan eigenlijk voor Huub, iemand wil dat wel voor hem meenemen toch?De andere is nog vrij..Ik heb ook nog enkele losse stekjes Aloë Vera. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Als je echt niet van je kurkuma afkomt wil ik het wel proberen met hem/haar Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.