Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nog 3 mooie wortels van de kurkuma-plant kunnen kopen..lekkere dikke..is er iemand die er ook een wil? Ik heb er nog 3 over...

En ik zoek dringend zaad van vlijtig liesje, coreopsis en enkelvoudige gele afrikaantjes ( tagetes)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik heb veel (diverse) zonnebloemen en de mirabilis jalapa limelight is ook goed opgekomen. Voor de rest nog heel veel zaadjes van bloemen, zal vanavond even kijken.

Geplaatst:

Heeft er iemand misschien zaad van coreopsis (meisjesogen) ik ben bij verschillende winkels en markt geweest, nergens had men het Ik kan betalen

Geplaatst:
:thumbup:

Heeft er iemand misschien zaad van coreopsis (meisjesogen) ik ben bij verschillende winkels en markt geweest, nergens had men het Ik kan betalen

Hoi Jet,

Mocht het niet lukken, eind volgende week ben ik - bij leven en welzijn - in Hoogeveen. Sowieso wil ik dan "even" bij Van der Wal langs. Misschien hebben ze daar zaad van Meisjesogen. Ik had je nog tijdschriften van VELT beloofd, daar kan een zakje zaad gemakkelijk bij.

De rest even via pb wat mij betreft.

Groet.

Geplaatst:

Suus graag. Een beetje afhankelijk van hoeveel ik daarvan kan zaaien neem ik je aanbod aan Remy. Het is voor de dorpstuin..thema eetbare bloemen.

Nog twee knolletjes kurkuma over..één daarvan eigenlijk voor Huub, iemand wil dat wel voor hem meenemen toch?

De andere is nog vrij..

Ik heb ook nog enkele losse stekjes Aloë Vera.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...