SuusP Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Geplaatst: 29 januari 2014 Johan, ook jou zet ik erbij als mogelijke kandidaat. Bij groep B dit keer. Je hoort tzt de details nog; eerst eens zien hoe deze ronde gaat Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Loraine Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Suus de enveloppe is binnenKom er net achter dat ik nog maar 1 postzegel heb dus moet vanmiddag ff bijhalen (Ik hen nog wel postzegels van mijn geboortekaartjes mogen die ook gebruikt worden?) Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
SuusP Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Geplaatst: 29 januari 2014 Loraine, volgens mij maakt het niet uit wélke postzegel (al gebruik je rouwzegels ), maar als je maar genoeg frankeert (er moet dus een veelvoud van "nederland 1" op staan). @Limoen: na jou gaat 'Winnies envelop' naar Monika toch? @ Simke, hoe staat het ermee? Is Envelop C ook al op weg? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
JohnnyQ1 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Dank voor het plaatsen op de lijst. Nu het nieuwe jaar weer loopt begint het moestuinvirus weer te kriebelen! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Op het doosje wat ik heb verstuurd zat plakband over de postzegels soms hoeft je dan de stempel er maar af te vegen en kan hij zo opnieuw op de bus Quote
SuusP Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Geplaatst: 29 januari 2014 Hopelijk komt hij dan wel goed door het sorteerproces enzo. Moet even denken aan die truc met lippenbalsem op strippenkaarten Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Goliath Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Helaas, de zaden zijn nog niet binnen.. hopelijk morgen Ik kan niet wachten! Quote
simke Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Voor de deelnemers in groep C de envlop is gepost. Quote
Limoen Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Hier ook nog niets binnen.Haat de envelop na mij dan naar groep B (connie) ik ben de laatste van de lijst toch, ik zie monika er in ieder geval niet op staan. Quote
Monika Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Limoen, deze envelop kan je eerst nog naar mij sturen. Ik zal em dan samenvoegen met envelop C. Quote
Limoen Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Ow het gaat nu natuurlijk om de oude beginnerszadenenvelop. Ik ben even in de war. Ik had je adres al via pb gekregen volgens mij! Quote
Monika Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 Hahaha, ja is ook beetje verwarrend zo twee rondes door elkaar. Maar dat komt snel goed. Mijn adres had je idd al ontvangen. Veel plezier met uitzoeken, ik kan ook niet meer wachten. Quote
Loraine Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 GABYVG Ik hoop dat je er klaar voor bent!Deze schrikbarende envelop ook wel envelop A genoemd gaat zo onderweg naar de postbakVervolgens zal deze bij jou in de brievenbus belanden en word je belaagd door een duizelingwekkend Peleton Dit peloton bestaat uit ongeveer 40 verschillende soorten ruimteverslindende zadenEn zullen proberen je tuin over te nemenZe mochten op verlof wegens goed gedrag (verlof is toegekend door suusp en loraine) Doch wees gewaarschuwd ze kunnen ernstige ziektes overbrengen zoals moestuineritis, zwartenagelssyndroom en enkele andere gevaarlijke ziektes Mochten er klachten ontstaan bij het onderdak bieden aan dit peleton bent u vrij om hier een pm over te sturen naar 1 van de toekenners van het verlof Bij deze hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben en wensen we u een fijne tijd toe (Signalement van het peleton) Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
SuusP Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Geplaatst: 29 januari 2014 Monika was de starter, zij heeft zichzelf er niet opgezet. Maar zij stelde eerder in deze draad wel voor om zelf de enveloppen samen te voegen. Ik PM je even haar gegevens!Edit: ik was een beetje te snel met mijn reactie, miste de laatste pagina Goed bezig Loraine! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
beertjerinke Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 leuke tekst loraine we zijn gewaarschuwd Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Erny Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Lorraine, dat is nou preciés waarom ik dit gebeuren van een afstandje volg en er níet aan meedoe.... veel te gevaarlijk!! Quote
GabyvG Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Oh Lorraine, ik weet nu niet goed of ik nou wel of niet onder de brievenbus moet liggen om het zadenpeleton te verwelkomen. Ze klinken gevaarlijk! Quote
Loraine Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Wanneer ze door de brievenbus vallen zijn er nog geen problemen te verwachtenPas wanneer je ervoor kiest hun tijdelijke behuizing te openen treed er gevaar op Onder de brievenbus liggen wachten zal dus geen problemen opleveren Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
SuusP Geplaatst: 30 januari 2014 Auteur Geplaatst: 30 januari 2014 Misschien een bult op je hoofd, dat zou nog kunnen Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Goliath Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Zadenenvelop B is vandaag bij mij op de deurmat gevallen Ik zal de zaden komende zaterdag met mijn dochter (ook een moestuin fanaat) op mijn gemak bekijken en dan zal ik hem daarna zo snel mogelijk doorsturen Quote
SuusP Geplaatst: 30 januari 2014 Auteur Geplaatst: 30 januari 2014 Envelop B gaat tot nu toe het snelste, dus enig oponthoud is geen punt Goliath. Veel uitzoekplezier! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Limoen Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Hallo! Ik kom net thuis en er zit een briefje van de postbode in de bus: uw brievenbus voldoet niet aan de standaardeisen van het formaat waardoor deze post niet bezorgd kan worden, we proberen het binnen enkele dagen opnieuw.... Hij is in ieder geval tot de deur gekomen, aangenomen dat het het doosje is iig...Helaas moet ik morgen werken dus ik hoop dat hij dan zaterdag wordt bezorgd! Dan ga ik naast de deur liggen, spannend! Quote
Jenneke Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Hoera envelop C lag vanavond bij thuiskomst op de deurmat.Vervelend was wel dat er een plastic omslag opzat met een sticker van TNT dat de envelop "opengegaan" was tijdens de verwerking. maar dat ze er verder niet in gekeken hadden. Tja, we zullen het maar weer geloven.In ieder geval zitten er 4 aparte zakken met zakjes zaad in (klopt dat Simke?)Helaas moet ik de komende 2 dagen werken en heb ik weinig tijd om ernaar te kijken. Ik zal proberen of ik morgenavond een uurtje of zo vrij kan maken maar of het me lukt hem dan zaterdag tussen m'n werk door te posten weet ik niet. Maar uiterlijk maandag gaat hij op de post naar de volgende. Ik heb trouwens nog geen adres van de volgende gelukkige ontvanger. Quote
simke Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Hoi dat klop 4 zakjes. Anders plak je hem dicht of niet je hem dicht. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.