JDtje Geplaatst: 6 oktober 2014 Geplaatst: 6 oktober 2014 Ik hoop envelop noord weer onderweg is naar de volgende lol Quote
beertjerinke Geplaatst: 6 oktober 2014 Geplaatst: 6 oktober 2014 Simke heeft de begin enveloppe voor cdie is bij haar gebleven na de laatste ronde zij verstuurt die weer naar de eerste van groep Cvandaar dat we op simke moeten wachten Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
SuusP Geplaatst: 6 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2014 Ik heb even per mail en sms contact opgenomen met Tanja en Simke. Simke zit blijkbaar in een verhuizing en maakt morgen de envelop in orde, deze zou dan woensdag op de post gaan. Van Tanja nog geen reactie. Nasuada, is de envelop vanuit Loraine en Jane Doe inmiddels bij jou aangekomen? Edit: beetje in de war, sorry Nasuada! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
JDtje Geplaatst: 7 oktober 2014 Geplaatst: 7 oktober 2014 Ik hoop tanja snel van zich laat horen lol Quote
SuusP Geplaatst: 7 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2014 Tanja was op vakantie maar is nu volledig op de hoogte. Dus de envelop vervolgt morgen zijn weg Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Dabar Geplaatst: 8 oktober 2014 Geplaatst: 8 oktober 2014 Oké dan begrijp ik waarom ik envelop C nog niet heb...Misschien morgen. Quote
Groentjuh Geplaatst: 9 oktober 2014 Geplaatst: 9 oktober 2014 FF een vraagje over de zaden die je mag toevoegen; is het ongewenst om bv zaden uit supermarktgroente toe te voegen, als je dit duidelijk vermeldt ? Ik vind het wel grappig om dit soms te proberen namelijk, maar misschien ben ik de enige. Het is niet zo dat ik `supermarktzaden` zou ruilen voor goede zaden, meer als extraatje. Ik heb namelijk 100 keer meer zaden als ruimte. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
SuusP Geplaatst: 9 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2014 Supermarkt zaden zijn op zich geen probleem, zolang je inderdaad duidelijk vermeldt wat je toevoegt. De hoofdzaak moet wel liggen op gekocht of evt goed "doordacht" (dus zeker kruisingsvrij) zelf geteeld en geoogst zaad. Hoe dan ook is duidelijkheid het belangrijkste. Juist omdat veel van ons weinig ruimte ter beschikking hebben, kunnen we ons geen mislukking door kruisen veroorloven. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
janita Geplaatst: 10 oktober 2014 Geplaatst: 10 oktober 2014 Ik heb de zadenenvelop zojuist ontvangen , uiterlijk maandag stuur ik hem door naar de volgende. Quote
Nasuada Geplaatst: 10 oktober 2014 Geplaatst: 10 oktober 2014 Hi,Mijn enveloppe is door omstandigheden nog niet op de post gegaan, maar hij ligt kant en klaar om morgen verzonden te worden.gr Nasuada Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Dabar Geplaatst: 12 oktober 2014 Geplaatst: 12 oktober 2014 Helaas heb ik nog geen zadenenvelop gekregen om te starten dus ben nog in afwachting op envelop C Quote
Gast Geplaatst: 12 oktober 2014 Geplaatst: 12 oktober 2014 Hoi sausAls ik de envelop heb en ik ben klaar dan verstuur ik deze naar de volgendeIn plaats van brengen. Groetjes jessica Quote
simke Geplaatst: 12 oktober 2014 Geplaatst: 12 oktober 2014 Beste mensen van groep C Ik heb jullie geduld wel even op de proef gesteld. Dit was zekker niet de bedoeling. Maar de prive omstandig heden sleurpte al mijn tijd op. Nu is dat achter de rug en ga ik zo naar de appie xl op de zaden envlop van groep c te posten. Ik heb de meeste zakjes waar geen tht op stond vervangen. Mijn vraag is dan ook zet de tht er op als een ruil uit voert. Dat geeft de mede ruilers ook een goed gevoel. Dat ze zeker er van uit kunnen gaan dat de zaden ook opkomen. Veder wens ik jullie veel ruil plezier. Gr. Simone Quote
janita Geplaatst: 12 oktober 2014 Geplaatst: 12 oktober 2014 Ik heb vanmorgen de zadenenvelop helemaal uitgeplozen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer verrast was bij de vorige envelop maar ik heb nu toch ook een paar interessante zaden gevonden en ik denk dat ik ook een aantal leuke zaden toe heb kunnen voegen. Morgen gaat hij door naar de volgende! Quote
Connie Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Beste mensen van groep C Ik heb jullie geduld wel even op de proef gesteld. Dit was zekker niet de bedoeling. Maar de prive omstandig heden sleurpte al mijn tijd op. Nu is dat achter de rug en ga ik zo naar de appie xl op de zaden envlop van groep c te posten. Ik heb de meeste zakjes waar geen tht op stond vervangen. Mijn vraag is dan ook zet de tht er op als een ruil uit voert. Dat geeft de mede ruilers ook een goed gevoel. Dat ze zeker er van uit kunnen gaan dat de zaden ook opkomen. Veder wens ik jullie veel ruil plezier. Gr. SimoneHi Simke heb je inmiddels de envelop gepost?Dan kan groep c ook van start. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Dabar Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Hey Connie, Ik heb begrepen van Simke dat hij vandaag op de post gaat dus 1 dezer dagen komt hij dan bij mij aan.Dan probeer ik er even vaart in te gooien en stuur ik je een PB-tje wat het makkelijkst voor ons is om de envelop over te geven. Groetjes Sharonne (Dabar) Quote
Connie Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Hi Dabar, het gaat er niet om dat jij er vaart in moet gooien natuurlijk.Jij en ik kunnen nooit die 2 weken achterstand in enkele dagen ff wegwerken .Mijn vraag was gewoon aan simke, is hij inmiddels op de post.Zij schrijft immers op zondag dat ze hem die dag op de post gaat doen, jij zegt nu dat ze hem vandaag op de post gaat doen. Is hij inmiddels onderweg of niet? En wat ik ook niet begrijp.Moet hij nou bij simke of bij nasuada vandaan komen ? Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Almond Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Connie, volgens mij heeft nasuada het over enveloppe b en das een andere regio/groep.Simke heeft de enveloppe c nog van de vorige ronde liggen (of had, als hij op de post is ) Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Connie Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Je hebt helemaal gelijk almond .Ik was even de weg helemaal kwijt .Nu dus nog wachten op antwoord van simke. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
JDtje Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Ik hoop envelop a ook onderweg is lol Quote
borahuho Geplaatst: 14 oktober 2014 Geplaatst: 14 oktober 2014 Hallo, Weet iemand waar envelop A is???Ik ben namelijk heel erg benieuwd Quote
SuusP Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2014 Lieve mensen, alles wat ik weet over de whereabouts van de enveloppen staat op de eerste bladzijde van dit topic of laat ik direct weten. That's all folks! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Connie Geplaatst: 14 oktober 2014 Geplaatst: 14 oktober 2014 Simke heeft me via een pb laten weten dat zij envelop c zondag op de post heeft gedaan . Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Wenwolf Geplaatst: 14 oktober 2014 Geplaatst: 14 oktober 2014 Vandaag een zadenenveloppe ontvangen, ik ga vanavond neuzen en eens kijken wat er in terug gaat! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.